Bytex Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Jeg har den gamle livevideon til Slayer, Live Intrusion (kom etter Divine Intervention) på VHS. De har ikke noe spesiellt sceneshow annet enn masse lys. Tom Araya står for det meste nagla på stedet foran mikrofonen og brøler/roper, med bassgitaren godt planta mellom beina. Pokker den mannen er kjapp på bass! På videoen drar han plekteret så fort at du ikke greier å se det. De andre er det ikke allverdens bevegelse på heller, bortsett fra Kerry King som leker litt gitarhelt innimellom. Dere får bare håpe han ikke spiller den SURE soloen fra Angel of Death..heheeee. Endret 14. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Tom Araya har en spesiell fremtreden ja. Sier ikke stort, bare smiler lurt og setter i gang neste sang. Jeff Hannemann er jo omtrent ikke tilstede under konserten, han er jo halvdrita hele tiden, bare står der og banger nesten i takt med sangene. Men gitarspillet henger han med på! Merkelig det der. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Idag smeller det! Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal dit!!!!!! drar dit mest for Slayer egentlig, er mastodont noe bra a? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) T minus 4 1/2 hour until concert Edit: Hmm... burde kanskje finne fram noen svarte klær så jeg ikke blir banka opp av blodtørstige slayer fans Endret 15. oktober 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 HOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD KJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFT. Argh. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 jeg var å så Slipknot i Roskilde i år. Jeg gikk ganske kjapt etter. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Purify: Føler med deg Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Slipknot blir høydepunktet for meg. Ikke at jeg ikke har sansen for Slayer altså. Enig der. Hvor holdes konserten? Woho, det er i dag jo... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Slipknot var knallfett. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Syntes slayer var gøyest jeg. Sparte kreftene mine til slutten! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ja, hvordan var det? Steike, kunne godt ha tenkt meg å vært der ja.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 HAr en kamerat som var der, men jeg fikk ikke dratt selv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Under Raining Blood regnet det "blod" fra taket på scenen. Har hørt det var bare vann med rødt lys på, men effekten var fet som f... Slipknot var OK, men jeg er fortsatt ingen fan..og når fyren ba publikum sette seg ned under den ene låta (fordi de gjør det i videoen på en DVD) var det bare tåpelig. Jeg sto, og folk rundt meg begynte å bitche og kjefte og bli grinete fordi jeg ikke gjorde som gjøken i maska sa..neh...takke faen for Slayer sier jeg bare Endret 16. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Edit: Forget it... Endret 16. oktober 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Under Raining Blood regnet det "blod" fra taket på scenen. Har hørt det var bare vann med rødt lys på, men effekten var fet som f... Slipknot var OK, men jeg er fortsatt ingen fan..og når fyren ba publikum sette seg ned under den ene låta (fordi de gjør det i videoen på en DVD) var det bare tåpelig. Jeg sto, og folk rundt meg begynte å bitche og kjefte og bli grinete fordi jeg ikke gjorde som gjøken i maska sa..neh...takke faen for Slayer sier jeg bare Helt enig, fy faen hvor rått det var når de spilte raining blood! Var skikklig godt trøkk ibassen og! (Øre sus idag) Endret 16. oktober 2004 av lanez-nor Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Under Raining Blood regnet det "blod" fra taket på scenen. Har hørt det var bare vann med rødt lys på, men effekten var fet som f... Slipknot var OK, men jeg er fortsatt ingen fan..og når fyren ba publikum sette seg ned under den ene låta (fordi de gjør det i videoen på en DVD) var det bare tåpelig. Jeg sto, og folk rundt meg begynte å bitche og kjefte og bli grinete fordi jeg ikke gjorde som gjøken i maska sa..neh...takke faen for Slayer sier jeg bare Meg og mine kompiser i Roskilde fikk samme kjeften. Ikke faen om jeg lystrer til noen slipknot members. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 syns det var fett ass! kom litt sent så fikk bare med meg 4-5 Slipknot sanger men fikk med meg alt av Slayer!! de tok av Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Slipknot var OK, men jeg er fortsatt ingen fan..og når fyren ba publikum sette seg ned under den ene låta (fordi de gjør det i videoen på en DVD) var det bare tåpelig. Jeg sto, og folk rundt meg begynte å bitche og kjefte og bli grinete fordi jeg ikke gjorde som gjøken i maska sa..neh...takke faen for Slayer sier jeg bare Bra! bare fordi gjøken har maske så trenger ikkje du gjøre så han sier Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ...men det kan ofte være en fordel å være med på konserten, i stedet for bare å stå der og si "nei, dere suger, jeg gjør faen ikke som dere sier!". Trengte du virkelig å være der da? Neppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå