Gå til innhold

Slayer/Slipknot Konsert Fredag 15/10

ChrchBrnr

Anbefalte innlegg

Jeg har den gamle livevideon til Slayer, Live Intrusion (kom etter Divine Intervention) på VHS.

De har ikke noe spesiellt sceneshow annet enn masse lys. Tom Araya står for det meste nagla på stedet foran mikrofonen og brøler/roper, med bassgitaren godt planta mellom beina. Pokker den mannen er kjapp på bass! På videoen drar han plekteret så fort at du ikke greier å se det. De andre er det ikke allverdens bevegelse på heller, bortsett fra Kerry King som leker litt gitarhelt innimellom.

Dere får bare håpe han ikke spiller den SURE soloen fra Angel of Death..heheeee.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under Raining Blood regnet det "blod" fra taket på scenen. Har hørt det var bare vann med rødt lys på, men effekten var fet som f...

Slipknot var OK, men jeg er fortsatt ingen fan..og når fyren ba publikum sette seg ned under den ene låta (fordi de gjør det i videoen på en DVD) var det bare tåpelig. Jeg sto, og folk rundt meg begynte å bitche og kjefte og bli grinete fordi jeg ikke gjorde som gjøken i maska sa..neh...takke faen for Slayer sier jeg bare :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Under Raining Blood regnet det "blod" fra taket på scenen. Har hørt det var bare vann med rødt lys på, men effekten var fet som f...

Slipknot var OK, men jeg er fortsatt ingen fan..og når fyren ba publikum sette seg ned under den ene låta (fordi de gjør det i videoen på en DVD) var det bare tåpelig. Jeg sto, og folk rundt meg begynte å bitche og kjefte og bli grinete fordi jeg ikke gjorde som gjøken i maska sa..neh...takke faen for Slayer sier jeg bare :)

Helt enig, fy faen hvor rått det var når de spilte raining blood! Var skikklig godt trøkk ibassen og! (Øre sus idag)

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar

Meg og mine kompiser i Roskilde fikk samme kjeften. Ikke faen om jeg lystrer til noen slipknot members.

Lenke til kommentar
Slipknot var OK, men jeg er fortsatt ingen fan..og når fyren ba publikum sette seg ned under den ene låta (fordi de gjør det i videoen på en DVD) var det bare tåpelig. Jeg sto, og folk rundt meg begynte å bitche og kjefte og bli grinete fordi jeg ikke gjorde som gjøken i maska sa..neh...takke faen for Slayer sier jeg bare

Bra! bare fordi gjøken har maske så trenger ikkje du gjøre så han sier :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...