ChrchBrnr Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Halla Er det noen andre enn meg her som skal på denne? Gleder meg som et barn til endelig å oppleve heltene mine fra 80tallet. Slayer er det beste som har blitt laget av musikk. Slipknot er ikke helt min stil men kan bli en opplevelse live. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 *missunne* Skulle så gjeren vært på den konserten! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) double Endret 14. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg skal dit... Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg, men... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg gleder meg som pokker, oppvarmingen skal spilles av mastodon. Har ikke hørt de ennå jeg. For håpe de er bruklige. Gleder meg til og se på se slayer mest av alt. Hadde ikke dratt om det bare hadde vært slipknot. RAINING BLOOD de må spille den vis ikke er det noe galt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skal ikke på konsert nå men har sett konserter med både Slayer og Slipknot tidligere. Ingen av dem ligger vanligvis i min lyttekategori , men totalopplevelsen for min del var mye bedre på Slipknot konserten. Det er nesten så jeg har lyst til å dra på denne konserten også pga. Slipknot. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hører du på thrash metal til Vice ? Vis ikke er det ikke rart slipknot var en større opplevelse for deg. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ser at en del folk fra forumet her skal på Slayer/Slipknot den neste fredag. Kos. Liste: -lanez-nor -skuld -lungemannen -ChrchBrnr -nr.4 -Playmofetish Slipknot blir høydepunktet for meg. Ikke at jeg ikke har sansen for Slayer altså. *oppdatert liste* Endret 14. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kommer nok til og ha sansen etter denne konserten! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hører du på thrash metal til Vice ? Vis ikke er det ikke rart slipknot var en større opplevelse for deg. Nei, trash ol. blir mer sporadisk. Sceneshowet til Slayer var stort sett ikke-eksisterende satt opp mot sceneshow-eksperter som Slipknot. Siden jeg ikke oppfattet musikken som det bærende på noen av konsertene kan det fort bli kjedelig. Totalopplevelsen derimot er avhengig av både opptreden og musikk og så lenge man føler at én av delene er virkelig bra blir totalopplevelsen bra. Men nå må det også legges til at jeg sjelden har sett lignende opptreden som demonstrert fra Slipknot, uansett sjanger. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kommer nok til og ha sansen etter denne konserten! Håper kanskje litt på det ja. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skulle mer enn gjerne ha vært der Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Imorra er det konsert! Jeg har lenge lurt på om jeg skulle kjøpe billett, fordi jeg skal flytte denne helga, men igår dreit jeg i det og bestilte billett, var fortsatt ledig. Etter konserten imorgen har jeg sett Slayer to ganger, og Slipknot to ganger. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Jeg vil på konnnnnsseeerrrrttttt!!! EDIT: Ingen som vil ta med en så hjelpeløs person som meg da? Endret 14. oktober 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Playmofetish : Hvem har gitt best intrykk ? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Fan skulle vert der eg og. Slayer er jo heilt genialt bra band! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Playmofetish : Hvem har gitt best intrykk ? Slipknot er vel best show-messig, og de er tøffe og gærne. Men Slayer er nok best både sjarm- og kvalitetsmessig, selv om de ikke gjør så mye av seg. Slayer er best på sitt område: Tradisjonell, vill og rask aggresjon, mens Slipknot er best på sitt: Hardt og brutalt, noe melodisiøst (Subliminal Verses) og gimmick. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg vilvilvilvilvilvilviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil! Jeg så Slipknot live i København i mai, det var helrått. Et så sinnsykt show har jeg aldri sett maken til. Den ene av trommisene, han med de svære basstrommene, begynte å headbange på trommene i takt. Han begynte følgelig å blø fra panna, nesa og leppa. Han sto nemlig og brølte meg rett opp i trynet etter konserten, skjønner dere. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg vilvilvilvilvilvilviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil! Me too... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg vilvilvilvilvilvilviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil! Me too... Og jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå