Gå til innhold

Slayer/Slipknot Konsert Fredag 15/10

ChrchBrnr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke på konsert nå men har sett konserter med både Slayer og Slipknot tidligere. Ingen av dem ligger vanligvis i min lyttekategori , men totalopplevelsen for min del var mye bedre på Slipknot konserten. Det er nesten så jeg har lyst til å dra på denne konserten også pga. Slipknot. :)

Lenke til kommentar
Ser at en del folk fra forumet her skal på Slayer/Slipknot den neste fredag. Kos.

Liste:

-lanez-nor

-skuld

-lungemannen

-ChrchBrnr

-nr.4

-Playmofetish

:wee:

Slipknot blir høydepunktet for meg. Ikke at jeg ikke har sansen for Slayer altså.

*oppdatert liste*

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Hører du på thrash metal til Vice ? Vis ikke er det ikke rart slipknot var en større opplevelse for deg.

Nei, trash ol. blir mer sporadisk.

Sceneshowet til Slayer var stort sett ikke-eksisterende satt opp mot sceneshow-eksperter som Slipknot. Siden jeg ikke oppfattet musikken som det bærende på noen av konsertene kan det fort bli kjedelig. Totalopplevelsen derimot er avhengig av både opptreden og musikk og så lenge man føler at én av delene er virkelig bra blir totalopplevelsen bra. Men nå må det også legges til at jeg sjelden har sett lignende opptreden som demonstrert fra Slipknot, uansett sjanger.

Lenke til kommentar
Playmofetish : Hvem har gitt best intrykk ?

Slipknot er vel best show-messig, og de er tøffe og gærne. Men Slayer er nok best både sjarm- og kvalitetsmessig, selv om de ikke gjør så mye av seg.

Slayer er best på sitt område: Tradisjonell, vill og rask aggresjon, mens Slipknot er best på sitt: Hardt og brutalt, noe melodisiøst (Subliminal Verses) og gimmick.

Lenke til kommentar

Jeg vilvilvilvilvilvilviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!

Jeg så Slipknot live i København i mai, det var helrått. Et så sinnsykt show har jeg aldri sett maken til. Den ene av trommisene, han med de svære basstrommene, begynte å headbange på trommene i takt. Han begynte følgelig å blø fra panna, nesa og leppa. Han sto nemlig og brølte meg rett opp i trynet etter konserten, skjønner dere. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...