Gå til innhold

Dahle's samling av små spill.

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker å begynne på Nightmare. Mye lettere føler jeg, fordi da starter man med et par oppgraderte våpen. Bruker å svitche rett til hagle å skyte i vei :wee:

Fikk 3,1 millioner akkurat nå...

Edit: På denna banen såklart:

boxhead.png

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Hehe, den der er kul:D

Jeg er best på Mazey, masse muligheter med fake walls, charge packs, claymores og slike ting.. Det er og lett å bruke Uzi med en veldig vbrta effekt, zombiene kommer en og en rundt hjørner, du kan stå med UZI lenge å skyte dem, helt til en av de Røde jævlene kommer. Det er de som er farlige her

Lenke til kommentar

Slo rekorden min!

boxheadYgxr.jpg

På dette tidspunktet hadde jeg gått tom for Fake walls, UZI og Shotgun som er de tre våpnene jeg bruker mest.

Ammo droppene kommer skjeldnere etter hvert som man avanserer i levlene, jeg tror jeg var på level 40 der.

Edit: Jeg kom på 24. plass på highscores :D

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar

Jeg fant et spill som er verdt å sjekke ut. Et som ihvertfall får min puls til å gå litt fort av og til : de-animator er et spill som går ut på å skyte zombier, men du har kun pistol og en hagle. Pistolen har 6 skudd før den må lade og hagla har 4.

Vel å merke, skyt dem i hodet, spesielt hvis de er på veg opp fra bakken.

post-69839-1171840397_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Arrrrg her er et frustrerende spill, jeg får max litt over 8000 poeng Distraction Game

7973756[/snapback]

Virker som om at spillet går i en loop, eller at jeg døde såpass tidlig slik at jeg ikke fikk sett noen nye luretriks :wee:

7974153[/snapback]

Jepp, det går i en loop, så med en gang du blir "vant" til det, blir det vldig lett..

72369 poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...