Πεισιθάνατος Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hvordan får man nok poeng da? Dreper folk! GrandMa: Trykk på det røde flagget! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg dreper jo mange folk, men får likevel nok minus til at alle forsvinner.... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hvordan får man nok poeng da? Dreper folk! GrandMa: Trykk på det røde flagget! Men jeg gjør jo det! Det kommer ingen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hvordan får man nok poeng da? Dreper folk! GrandMa: Trykk på det røde flagget! Men jeg gjør jo det! Det kommer ingen du må kjøpe tempel, så må du slippe en opp i slottet, så han ikke dør, da konverterer du han. . Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg dreper jo mange folk, men får likevel nok minus til at alle forsvinner.... Da må du bare belage deg på å kjøpe litt og litt. Du må nok kaste folk en liten stund til. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg dreper jo mange folk, men får likevel nok minus til at alle forsvinner.... Da må du bare belage deg på å kjøpe litt og litt. Du må nok kaste folk en liten stund til. så det er umulig å gå i null på de unit'sene? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hva er egentlig humor i denne posten, siden den er postet under 2humor" Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg dreper jo mange folk, men får likevel nok minus til at alle forsvinner.... Da må du bare belage deg på å kjøpe litt og litt. Du må nok kaste folk en liten stund til. så det er umulig å gå i null på de unit'sene? Det er veldig enkelt å beholde bueskytterne o.l., men du må være på høyt nok nivå til at du tjener inn det det koster å ha dem. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 så du kan ikke ha flere folk enn det er beregnet på det og det levlet på en måte? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 så du kan ikke ha flere folk enn det er beregnet på det og det levlet på en måte? Du kan ha så mange du vil, men du mister dem om du ikke tjener inn nok for å betale det det koster å ha dem. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 http://fpflashfarm.com/5501_DAbuddy_latest.swf Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 SHOPLIFTER! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Stick figure penalty chamber 1 Stick figure penalty chamber 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 http://fpflashfarm.com/5501_DAbuddy_latest.swf så seriøst rått Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hva er egentlig humor i denne posten, siden den er postet under 2humor" En moderator flyttet tråden hit. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 http://fpflashfarm.com/5501_DAbuddy_latest.swf Hva skal man egentlig gjøre i det spillet? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 http://fpflashfarm.com/5501_DAbuddy_latest.swf Hva skal man egentlig gjøre i det spillet? Denger rundt på Figuren.. Få 60 poeng og kjøp REPUBLICAN skin (Denge Bush.. Økte morroa enda mer ) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Nytt grow spill! Grow Cube og sseff har jeg løsningen! (i hvitt under) Mann-vann-trær-potte-rør-flamme-skål-bein-kule-fjær. Endret 21. september 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nytt grow spill! Grow Cube og sseff har jeg løsningen! (i hvitt under) Mann-vann-trær-potte-rør-flamme-skål-bein-kule-fjær. LØsningen din var feil... Fikk ikke maks på noen bortsett fra skåla og dessuten har du glemt de 3 lekene. Men det var et gøy spill det skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå