spincter Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 er det noen som husker hva det spillet heter hvor det er to tanks som skyter mot hverandre på en bane? Veldig enkelt DOS-spill hvor du bare kontrollerer vinkel og kraft... Noe sted hvor du kan spille mot andre online eventuelt? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 http://www.goriya.com/flash/tanks.shtml Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 er det noen som husker hva det spillet heter hvor det er to tanks som skyter mot hverandre på en bane? Veldig enkelt DOS-spill hvor du bare kontrollerer vinkel og kraft... Noe sted hvor du kan spille mot andre online eventuelt? jippii.no evnt. .com blå spillerom er det flest spillere, spør om å spille "kanon", men pass opp, 98% av alle som er der er kåte gutter og menn. Les jippii tråden som var på forumet tidlgere for mer info Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 er det noen som husker hva det spillet heter hvor det er to tanks som skyter mot hverandre på en bane? Veldig enkelt DOS-spill hvor du bare kontrollerer vinkel og kraft... Noe sted hvor du kan spille mot andre online eventuelt? Er ganske sikker på at det er "Scorched Earth" du er ute etter: Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Pocket tanks heter det Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Noen som husker dette spillet ? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen som husker dette spillet ? attachment=375014:asd.jpg Haha, ja. Men ikke hva det heter Hva het det igjen? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen som husker dette spillet ? attachment=375014:asd.jpg Haha, ja. Men ikke hva det heter Hva het det igjen? Det ligna på et tower defence spill, også så jeg castle var nevnt der, så jeg googla castle tower defence og kom inn på den sida her. Etter litt leting fant jeg det: Tower Defence by Roman Sanin Mitt bidrag til tråden i denne omgang: http://notdoppler.com/doodlegod.php Poenget er å matche "elementer" for å lage nye Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHHHHH!!! http://foddy.net/Athletics.html Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 noen som husker dette?? husker jeg spilte det mye før på disket den gangen det var stuff Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 husker godt supaplex(ikke at det hette det, men anyway) kom aldri så langt som til siste brett og når jeg ser hvordan det er så skjønner jeg det godt:P Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 husker godt supaplex(ikke at det hette det, men anyway) kom aldri så langt som til siste brett og når jeg ser hvordan det er så skjønner jeg det godt:P Det der er ikke siste brett.. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Supaplex er awesome! Det er gitt ut en remake som heter Winplex, kan lastes ned her, der er det rundt 2400 levler(?!). Litt usikker på hvor mange det er, men det er mange! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Supaplex er awesome! Det er gitt ut en remake som heter Winplex, kan lastes ned her, der er det rundt 2400 levler(?!). Litt usikker på hvor mange det er, men det er mange! Fantastisk, takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå