Gå til innhold

Dahle's samling av små spill.


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo ikke dumt det.

Hva slags ting er bossen foresten?

Bossen er Sjefen din, han du ser på de meldingene du får opp etterhvert som du graver deg ned.

 

Han skal befinne seg på rundt 6666 feet. Har runnet spillet to ganger. Anbefaler alle å grave rett ned, som sagt lenger opp, at du finner deg en plass du bestemmer deg for å grave. Helst rett ved siden av Fuel-shop. Så klart henter man mineraler og sånnt som man ser. Man burde være fullt oppgradert før man kommer til bossen, du burde ha så mye penger at du kun trenger å konsentrere deg om å kjøpe C4 og evnt. teleport.

 

Og det kjipeste som kan skje på spillet er at får et jordskjelv.. :thumbdown:

 

______________________

 

 

http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/crossing.htm

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Jeg kom til bossen!. men greide den ikke.

LItt tips:

Ikke gå ned til bossen før du har alt det beste. når du har det kjøper du rundt 100 reapir nano boots elns, og 100 plastic exsplosions. Deretter går du helt til høyre på banen og borrer nedover. Bare reparer etter hvert som du treffer gasslommer. Når du kommer så langt ned at det ikke er annet enn stein og lavalommer rundt deg, får du bare bruke C4. bor deg videre nedover helt til du kommer til en sjakt. fly ned der og bossen vil dukke opp. bruk C4 når du er i nærheten av ham. når du har drept han kommer det opp en ny en. drep han også og jeg tror du er ferdig.

Jeg klarte ikke den andre bossen får jeg hadde abre 50 c4 og repair greier.

 

Håper dere skjønte noe av dette da. :p

Lenke til kommentar

Savner et spill:

 

Det het noe som "Kyckling Stund", det er slik som the crossing, men du styrte små gule kyllinger over. De spratt gikk utfor et stup og trapp på streken man styrte, så skulle man styre dem over til andre sida. Etter ei lita stund ble det så SJUKT hektisk, noen som husker spillet, eller lignende spill som The Crossing.

 

 

Ball Game

16,4 sec, pass på veggene...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
På motherload kan du gå inn på options og skrive ntouchable så får du best av alt og alle itemsene! Hvis du skriver bling får du 100k penger :)

8752238[/snapback]

 

Virket dårlig...

 

blingbling Additional $100,000

supersize Bay size +1

digdug Drill strength +1

warp9 Engine strength +1

guzzle Fuel tank size +1

penetrable Hull strength +1

ntouchable Maximize all parts and give access the the core transporter (press 0)

toocool Radiator strength +1

fillerup Refill fuel

 

Ingen virker hos meg >.<

Lenke til kommentar
På motherload kan du gå inn på options og skrive ntouchable så får du best av alt og alle itemsene! Hvis du skriver bling får du 100k penger :)

8752238[/snapback]

 

Virket dårlig...

 

blingbling Additional $100,000

supersize Bay size +1

digdug Drill strength +1

warp9 Engine strength +1

guzzle Fuel tank size +1

penetrable Hull strength +1

ntouchable Maximize all parts and give access the the core transporter (press 0)

toocool Radiator strength +1

fillerup Refill fuel

 

Ingen virker hos meg >.<

8752329[/snapback]

 

 

ikke hos meg heller.

Lenke til kommentar
Jo ikke dumt det.

Hva slags ting er bossen foresten?

Bossen er Sjefen din, han du ser på de meldingene du får opp etterhvert som du graver deg ned.

 

Han skal befinne seg på rundt 6666 feet. Har runnet spillet to ganger. Anbefaler alle å grave rett ned, som sagt lenger opp, at du finner deg en plass du bestemmer deg for å grave. Helst rett ved siden av Fuel-shop. Så klart henter man mineraler og sånnt som man ser. Man burde være fullt oppgradert før man kommer til bossen, du burde ha så mye penger at du kun trenger å konsentrere deg om å kjøpe C4 og evnt. teleport.

 

Og det kjipeste som kan skje på spillet er at får et jordskjelv.. :thumbdown:

 

______________________

 

 

http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/crossing.htm

8743862[/snapback]

 

 

Ja Motherload ja :D

 

Har runnet det 3 ganger jeg og. Ganske gøy syntes jeg! Som sagt, det beste er å borre seg rett ned, men vær forberedt på at det vil komme minst 1 og 90% sikkert to jordskjelv, så du må borre deg nytt hull. (de kommer bare når du er på toppen)

 

Er digg når du når bunnen og finner masse Amazionite som du får 250 000 per stk du plukker opp! da kan du kjøpe mange hundre C4 og refuel og nanites til reparasjon, som du trenger til de to bossene (Er den samme, men oppstår en gang, totalt 3000 liv har den (1000 første gangen og 2000 andre gangen))

 

Bossen er forresten arbeidsgiveren din ;)

 

Er forresten ikke helt sikkert vhor langt nede den er mener jeg. Den dybdemåleren går jo "amok" når du når sånn 5000 fot eller noe sånt.

 

 

EDIT: Ser dere diskuterer cheat, som tydeligvis ikke funker. Jeg har ikke testet den, men hele spillet mister jo poenget hvis du cheater...

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...