pgdx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Veldig drøyt å betale så mye når man får OpenOffice gratis, ja. Det er til og med fri programvare... Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Studentversjon er jo billige greier KOMPLETT ca 1200,-, det er ikke så gal pris, og vi er jo alle studenter er vi ikke..... Student versjonen kan kjøpes av alle som er studenter, går på skole er foresatte til folk på skole og lærere. Med andre ord, nesten alle familier. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Studentversjon er jo billige greier KOMPLETT ca 1200,-, det er ikke så gal pris, og vi er jo alle studenter er vi ikke..... Ikke en så gal pris?! jeg bruker heller word pad enn å kjøpe office bare for å få alt lovelig, jeg aldri kjøpt programvare i mitt liv, dessuten om du absolutt skal ha alt lovelig så bruk open office som folk sier før meg. Det er mange som lager bra og gratis programvare til alle formål. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Jeg inrømmer å tidligere ha vert en Open O.-mann, men det er mangt man kan få gratis her i verden Har aldri kjøpt noe som helst programvare, har bare fått det. Dra på skolen din og hør om du kan få og slikt, da store besrift-pakker og liknende ikke trenger key'er. Slik skaffa jeg meg f.eks. Norton (fikk av noen som hadde bedriftpakke) Endret 23. februar 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå