Gå til innhold

Medal of Honor kaster meg tilbake i XP

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal liksom spille Medal of honor men.. Driten driver bare å avslutter tilbake til xp! Hørt at det kan være lydkortet men d er det ikke!

Noen med forslag?

Abitkt7a-r

XP 1700

256mb twinmos 166

hercules 4500 64mb

ibm 80gb ata100

** Prøv å lage overskrifter med litt mening. Det er en uting med overskrifter som "hjelp", "se her" og "hva er problemet?". - Red. **

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-05-17 23:22 ]

Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet - jeg klarer å velge campaign og instillinger og slike greier - spillet begynner å loade, og så fort spillet skal til og begynne for alvor så "boink" skrivebordet istedenfor kuler og krutt :sad:

På Me så fungerte det fint, men jeg var så smart og endre disken til NTFS når jeg installerte XP slik at nå klarer jeg ikke å lage dual boot system heller. Orker ikke tanken på å installere hele livsverket mitt på nytt en gang til, så intil det dukker opp en fix eller noe annet så blir det lite mohaa for meg :sad:

Quote:

Den 2002-05-24 19:40, TuMaz skrev:

Directx 8 installert? Det er jo en annen versjon for XP ift. 98/Me! Har absolutt ingen problem verken med MoHAA og HL...

Annen enn den som kommer med xp? Det er jo 8 elle 8.1 en hvis jeg ikke husker så mye feil.

Iflg cd så skal jo mohaa være xp kompatibelt (glad jeg lånte cd av naboen for å teste før jeg kjøpte, ellers så hadde jeg nok blitt rasgal).

funker mohaa'n din uten noen patcher eller annet?

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...