Pansergnom Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 For de som gjerne ikke har det nyeste og det beste r_3dsky "0" r_renderoverlayfragment "0" r_shadows "0" budget_show_history "0" cl_drawshadowtexture "0" cl_ejectbrass "0" fog_enable "0" fog_enable_water_fog "0" mat_bumpmap "0" mat_forcedynamic "0" mat_numtextureunits "0" mat_picmip "-1" mat_specular "0" mp_decals "200" r_decals "20" muzzleflash_light "0" r_avglight"0" r_decals "200" r_dispfullradius "2" r_DispUseStaticMeshes "0" r_dynamic "0" r_lightaverage "0" r_lightinterp "0" r_modellodscale "0.3" r_rootlod "2" r_shadowmaxrendered "-1" r_shadowrendertotexture "0" r_worldlightmin "1" r_worldlights "1" r_rainalpha 0 r_rainalphapow 0 r_raindensity 0 r_rainlength 0 r_RainProfile 0 r_RainRadius 0 r_RainSideVel 0 r_RainSimulate 0 r_rainspeed 0 r_RainSplashPercentage 0 r_rainwidth 0 Lenke til kommentar
veloek Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ^^ noen kjekke saker der ja! =) ..takker Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ...sleng på r_eyes "0" og r_teeth "0" så får du ikke bare bedre fps (eh... 0.1 bedre - kanskje?) men creepy gisler! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) For de som gjerne ikke har det nyeste og det beste r_3dsky "0" r_renderoverlayfragment "0" r_shadows "0" budget_show_history "0" cl_drawshadowtexture "0" cl_ejectbrass "0" fog_enable "0" fog_enable_water_fog "0" mat_bumpmap "0" mat_forcedynamic "0" mat_numtextureunits "0" mat_picmip "-1" mat_specular "0" mp_decals "200" r_decals "20" muzzleflash_light "0" r_avglight"0" r_decals "200" r_dispfullradius "2" r_DispUseStaticMeshes "0" r_dynamic "0" r_lightaverage "0" r_lightinterp "0" r_modellodscale "0.3" r_rootlod "2" r_shadowmaxrendered "-1" r_shadowrendertotexture "0" r_worldlightmin "1" r_worldlights "1" r_rainalpha 0 r_rainalphapow 0 r_raindensity 0 r_rainlength 0 r_RainProfile 0 r_RainRadius 0 r_RainSideVel 0 r_RainSimulate 0 r_rainspeed 0 r_RainSplashPercentage 0 r_rainwidth 0 Kommer CS:S til å se monga ut da eller ser det fortsatt nesten like bra ut? Går d ann å få screenshot ellernoe? Takker på forhånd. Endret 14. oktober 2004 av Shaper^ Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehe, jeg har ikke bruk for det selv så jeg har ikke prøvd. Jeg bare fant det og tenkte kanskje det var noen andre som ville ha nytte av d Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 For de som gjerne ikke har det nyeste og det beste r_3dsky "0" r_renderoverlayfragment "0" r_shadows "0" budget_show_history "0" cl_drawshadowtexture "0" cl_ejectbrass "0" fog_enable "0" fog_enable_water_fog "0" mat_bumpmap "0" mat_forcedynamic "0" mat_numtextureunits "0" mat_picmip "-1" mat_specular "0" mp_decals "200" r_decals "20" muzzleflash_light "0" r_avglight"0" r_decals "200" r_dispfullradius "2" r_DispUseStaticMeshes "0" r_dynamic "0" r_lightaverage "0" r_lightinterp "0" r_modellodscale "0.3" r_rootlod "2" r_shadowmaxrendered "-1" r_shadowrendertotexture "0" r_worldlightmin "1" r_worldlights "1" r_rainalpha 0 r_rainalphapow 0 r_raindensity 0 r_rainlength 0 r_RainProfile 0 r_RainRadius 0 r_RainSideVel 0 r_RainSimulate 0 r_rainspeed 0 r_RainSplashPercentage 0 r_rainwidth 0 Kommer CS:S til å se monga ut da eller ser det fortsatt nesten like bra ut? Går d ann å få screenshot ellernoe? Takker på forhånd. Mange av de kommandoene der er avhengig av at sv_cheat er enablet (satt til 1) så de vil nok stort sett ikke funke. Sett bort fra de som fjerner regnet så vil ting se ganske "mongo" ut ja - har du muligheten til å kjøre CS:S default sett bort fra regnet (som hjelper noe sinnsykt) så bør du gjøre det. Har forresten lagd en liten sak som fjerner regnet og regn/torden-lyder fra Aztec. Du finner det i en av de siste postene i http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=309543 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hmm hva er command for å starte CS : S i direct x 8.0?? den du limer inn i lunch options?? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Quote : Har forresten lagd en liten sak som fjerner regnet og regn/torden-lyder fra Aztec. Hvis du fjerner tordenlydene på aztec så går du jo glipp av når folk går opp trappen fra vannet eller over broen... Var ihvertfall sånn i cs. Lydene kommer hver gang folk går på triggere forskjellige steder på mappet... Endret 15. oktober 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 -dxlevel 90 eller 80 (?) Tror jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tror det var noe slik som dette: mat_dxlevel xx (f.eks mat_dxlevel 70 som er Direct X 7.0) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå