Keyzer28 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg kjøpte en Iriver IGP 100 fra komplett for ca. 6 måneder siden. Jeg har vært kjempefornøyd med den. Meget god lyd, enkel i bruk, 1,5 gb hd -- noe som dugde mer enn nok til mitt bruk. Men i dag klikket den. Prøvde å overføre musikk fra pc'en, noe som ikke gikk. Alt hang seg, og etter gjentatte forsøk ser det rett og slett ut som om harddisken er gåen. Spilleren henger seg uansett hva jeg gjør, lager noen klikkelyder, og det er heller ikke mulig å formatere den eller feilsøke på den. Vel, jeg tenkte derfor å ta kontakt med komplett - hvor jeg kjøpte den - og få fiksa den eller få en ny. Problemet er at jeg for litt siden søkte på spilleren på nettet og fant ut at den ble tatt ut av produksjon ikke lenge etter at jeg kjøpte den. Altså var den bare på markedet noen få måneder. Noen som vet om det kanskje har vært lignende problemer som det jeg opplever nå som kan være grunnen til at den åpenbart ble trukket tilbake? Uansett: Spørsmålet mitt går mest på hva jeg kan kreve når jeg ringer komplett i morgen. Garantitiden gjelder åpenbart etter 6 måneder, men når spilleren ikke lenger produseres kan jeg åpenbart ikke få en ny. Det er også tvilsomt at de fikser opp en ødelagt harddisk på en spiller som ikke lenger produseres. I tillegg er det vel noe som heter "rimelig tid". Jeg er lite lysten på å være uten spiller til over jul. Vil jeg ha krav på en slags tilgodelapp hvor Komplett eventuelt godskriver meg beløpet jeg betalte for spilleren på kontoen min hos dem? Altså: Hvis/når de finner ut at de ikke får fiksa spilleren. Til slutt: Noen som har erfaring i forhold til hvor lang tid komplett bruker i forhold til denne typen henvendelser? Har liten erfaring med deres support til nå, men vil nødig være uten spiller spesielt lenge. Takker for svar! Keyzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå