Anterialis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Den skal egentlig entre seg selv, men den fortsetter bare utover mot høyre. Hvordan kan jeg få teksten til å automatisk skjønne at den skal hoppe ned en linje (enter) når den kommer til enden av layeret sitt? På forhånd takk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 lim inn koden her du, så blir alt veldig masse lettare å forstå Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 HTML: <div id="main"> <? include("main.htm"); ?> </div> CSS: #main { position: absolute; top: 167px; left: 198px; z-index: 2; height: 385px; width: 500; } Jeg vil at layeret eller "ramma" skal være statisk eller fast. Hvis jeg includerer en tekst som er lengre enn layeret, så skal det spaces nedover (enter) automatisk. Jeg vikke sette inn <br> hele tia! Skjønner dere hva jeg mener nå? På forhånd takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Du har ikke angitt enhet for bredde, som jeg regner med blir px. "Bilen min er kjørt ca 500" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du gav aldri noe svar om dette funka eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå