speed-man Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hei, vart så lei Win 98 foreleden at jeg gikk rett på en lokal databutikk i området og kjøpe meg en Win Xp pakke, med cd, lisens og brosjyrer. Kom hjem og hivde inn cden. I det øyeblikket jeg kom til "skriv inn serie nummer" og hadde gjort så, kom følgende melding: Ugyldig serienummer. Hva f*** er dette for no? Her er jeg snill å grei og handler en helt lovlig lisens, men ikke søren om den funker! Er det noe jeg har gjort feil under instalasjonen eller? Endret 13. oktober 2004 av speed-man Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du er sikker på at du har skrevet inn koden riktig? Visst dette er tilfelle at koden ikke fungerer kan du jo ringe windows og høre. Oppgi id'en på pakken din og se om koden stemme og få ordna opp i det.. Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Ifølge dem gjorde den det ja!... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 kan du ikke bytte den pakka eller no? det skjedde med meg men bare med Unreal Tournament 2004.. og da ringte jeg bare til de og fikk ny seriall num. på email.. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Prøvde du å skrive det inn flere ganger? Det er veldig for gjort å gjøre en feil der, så det kan absolutt lønne seg å gå over et par ganger Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 det skal vel skrives med store bokstaver mener jeg... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Fort gjort å bytte ut en null med en O f.eks... Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 det skal vel skrives med store bokstaver mener jeg... Tror ikke det har noe å si om du skriver det med store eller små bokstaver da windows ordner dem til store selv... Det som derimot kan være er at du har tatt feil av 0 og O (noe jeg gjorde opp til flere ganger), det kan også ta's feil av Y og V.... ellers så kan jeg ikke komme på noe annet feil... Ganske merkelig må jeg si, koden burde fungere... Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Gå tilbake til butikken der du kjøpte de (den lokale butikken din ) og si til dem at dette ikkje fungerte og evn. hva som gikk galt... Vist dere kansje ikkje har hørt de finnes de noe som heter Key-changer og du kan jo være veldig uheldig og fått ein kode som noen andre bruker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå