Gå til innhold

Helt nyinnkjøp Xp cd med Lisens, som ikke virker!

Anbefalte innlegg

Hei, vart så lei Win 98 foreleden at jeg gikk rett på en lokal databutikk i området og kjøpe meg en Win Xp pakke, med cd, lisens og brosjyrer. Kom hjem og hivde inn cden. I det øyeblikket jeg kom til "skriv inn serie nummer" og hadde gjort så, kom følgende melding: Ugyldig serienummer.

Hva f*** er dette for no? Her er jeg snill å grei og handler en helt lovlig lisens, men ikke søren om den funker! Er det noe jeg har gjort feil under instalasjonen eller? :ermm::thumbdown:

Endret av speed-man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det skal vel skrives med store bokstaver mener jeg... :hmm:

Tror ikke det har noe å si om du skriver det med store eller små bokstaver da windows ordner dem til store selv...

Det som derimot kan være er at du har tatt feil av 0 og O (noe jeg gjorde opp til flere ganger), det kan også ta's feil av Y og V.... ellers så kan jeg ikke komme på noe annet feil...

Ganske merkelig må jeg si, koden burde fungere...

Lenke til kommentar

Gå tilbake til butikken der du kjøpte de (den lokale butikken din :p ) og si til dem at dette ikkje fungerte og evn. hva som gikk galt...

Vist dere kansje ikkje har hørt de finnes de noe som heter Key-changer og du kan jo være veldig uheldig og fått ein kode som noen andre bruker... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...