L4r5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ser ikke ut til at Microsoft stoler på seg selv en gang! Hvorfor skulle de være noe unntak? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Fikk beskjed av moderator om å legge dette bildet her og ikke under "søppel" forumet, men etter å ha lest gjennom alle innleggene så passer det jo ikke akkurat inn her heller. Men men, syns denne testen jeg tok med SiSoft sandra er litt kanon jeg da. Kjørte den på min Shuttle maskin, virker som at Shuttle er ekstremt robuste maskiner. Noen som klarer å slå denne varmerekorden?????? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hmm, mac er en forferdelig praktisk ting iblant. Det er særdeles skjelden at det spretter opp feilmeldinger, og OSX har et innebygget system for å ta screens. Man bare trykker eple+shift+3, så tar den bilde av hele skjermen Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Man bare trykker eple+shift+3, så tar den bilde av hele skjermen og på PC, "Print Screen", vanskelig? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hahahaha Fikk vel opp noe lignende "Det har blitt generert en feil og Windows kunne ikke starte opp, vil du starte på nytt?" Det var ihvertfall noe lignende Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 og på PC, "Print Screen", vanskelig? fungerer den knappen uten 3.parts programvare da? Mente den bare hang igjen fra kommandolinjens dager jeg... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Print screen og ctrl+v i Paint eller Photoshop. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Man bare trykker eple+shift+3, så tar den bilde av hele skjermen og på PC, "Print Screen", vanskelig? Eller "Alt Gr + Print Screen" for kun å ta bilde av det vinduet som er oppe. Print screen og ctrl+v i Paint eller Photoshop. ........eller PaintShop Pro. Endret 5. januar 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hmm, mac er en forferdelig praktisk ting iblant. Det er særdeles skjelden at det spretter opp feilmeldinger, og OSX har et innebygget system for å ta screens. Man bare trykker eple+shift+3, så tar den bilde av hele skjermen jaha? SE HER DA Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! Den er så bra, ler like mye hver gang jeg ser den. Stakkars fyr. LOL!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) damn bug Endret 6. januar 2005 av medlem-19530 Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hahaha!!! jada, den er jævla artig. Ok, jeg visste nå ikke at den print scrn knappen var godt for noe... men nå veit jeg det. Altså. Han karen i den filmen tak litt av da Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg ble litt gretten når filmen min tok kvelden... så jeg ga apple svar på tiltale :!: Lenke til kommentar
corky Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har dessverre ikke bilde, men fikk følgende melding av WinXp: Programmet kan ikke startes fordi det avsluttes Og da jeg skulle åpne et dokument i Word: Error: Filen finnes Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Dette er ikke akkurat en feilmelding, men det er ihvertfall en feil. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 MSN og IE har nok ganske tette bånd ja :/ >hahhahahahhaha, du har putty på skrivebordet... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Denna er fin!! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 lol :!: :!: Den meldingen får jeg også hvis jeg prøver å åpne "Help and Support" . Fantastisk morsomt av Microsoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå