cyberho Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Fikk denne meldingen i min engelske versjon av winXP Endret 28. desember 2004 av cyberho Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen som klarer å tolke denne? Fikke den nettop! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Denne terga jeg fram... Alle dere med dc++, prøv å dobbelklikk dær nede som vise status til op og nedlasting! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ser ikke ut til at Microsoft stoler på seg selv en gang! Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 har Mac, så jeg slipper disse dumme MS meldingene....!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vel, det er ikke akkurat direkte noen feilmelding, men morsom er den. Se vedlegg. Punkt 14 i rettningslinjene anyone? Edit: la opp et bedre bilde så du har 2 kontoer alså?eller missforstår jeg no veldig 2 kontoer er ikke det "against the law"? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 har Mac, så jeg slipper disse dumme MS meldingene....!!!!!!!! Eller Linux Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vel, det er ikke akkurat direkte noen feilmelding, men morsom er den. Se vedlegg. Punkt 14 i rettningslinjene anyone? Edit: la opp et bedre bilde så du har 2 kontoer alså?eller missforstår jeg no veldig 2 kontoer er ikke det "against the law"? Neida, har bare en bruker, og den ble banna. Dog så ingen tydligvis grunn til å holde meg ute lenger når jeg spurte om hvorfor faktisk var banna (fikk bare noe difust opplegg i sin tid). Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vel, det er ikke akkurat direkte noen feilmelding, men morsom er den. Se vedlegg. Punkt 14 i rettningslinjene anyone? Edit: la opp et bedre bilde så du har 2 kontoer alså?eller missforstår jeg no veldig 2 kontoer er ikke det "against the law"? Neida, har bare en bruker, og den ble banna. Dog så ingen tydligvis grunn til å holde meg ute lenger når jeg spurte om hvorfor faktisk var banna (fikk bare noe difust opplegg i sin tid). daså Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Og bruker man dette programmet, slipper man å lime inn i paint! Da blir screenshotet lagret som ei fil! Lenge leve latskapen Tusen takk, et sånn programm har jeg letet lenge etter, tusen takk, takktakk takk Jeg vil faktisk anbefale å bruke den eldre versjonen av GCS... På min maskin, så stopper den å fungere sånn helt plutselig... Altså.. Programmet kjører, men den lagrer ikke bilder jeg tar... Det problemet hadde jeg ikke i det hele tatt med forrige versjon... Mulig software konflikt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Denne terga jeg fram... Alle dere med dc++, prøv å dobbelklikk dær nede som vise status til op og nedlasting! Ja, dæven. Nøyaktig det samme skjedde her når jeg dobbeltklikket. Må være en bug alle med 0.401 har. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Denne terga jeg fram... Alle dere med dc++, prøv å dobbelklikk dær nede som vise status til op og nedlasting! ja ser det.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vel....denne kommer hver jævla gang jeg skal vise en videosnutt i Windows Media Player. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Har ikke screenshot men da jeg skulle installere wing commander 3 på en p3 maskin så fikk jeg beskjed om at cd-rommen var raskere enn fysisk mulig... Og spørsmål om jeg vile fortsette å kopiere fra cd'en. Endret 1. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Av og til er windows veldig merkelig, som f.eks når man skal kjøre et program som man veit med 100% sikkerhet skal funke. Samme fikk jeg når jeg skulle åpne bootdisk etter jeg lastet den ned Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 fikk denne for en stund siden da jeg skulle installere f1 challenge 99-02 Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ogsaa denne da Ikke akkurat en feilmelding menmen, litt morsom er den. Endret 3. januar 2005 av Caps_Lock_kf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ogsaa denne da Ikke akkurat en feilmelding menmen, litt morsom er den. Den er med andre ord ferdig å kopiere om litt over fire år? Ja det høres ut som windows EDIT: skriveleif Endret 3. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ser ikke ut til at Microsoft stoler på seg selv en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå