Gå til innhold

DINE beste feilmeldinger (med bilde helst)


rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Vel, det er ikke akkurat direkte noen feilmelding, men morsom er den. Se vedlegg. Punkt 14 i rettningslinjene anyone? :lol:

 

Edit: la opp et bedre bilde

så du har 2 kontoer alså?eller missforstår jeg no veldig :huh:

2 kontoer er ikke det "against the law"?

Lenke til kommentar
Vel, det er ikke akkurat direkte noen feilmelding, men morsom er den. Se vedlegg. Punkt 14 i rettningslinjene anyone? :lol:

 

Edit: la opp et bedre bilde

så du har 2 kontoer alså?eller missforstår jeg no veldig :huh:

2 kontoer er ikke det "against the law"?

Neida, har bare en bruker, og den ble banna. Dog så ingen tydligvis grunn til å holde meg ute lenger når jeg spurte om hvorfor faktisk var banna (fikk bare noe difust opplegg i sin tid).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Vel, det er ikke akkurat direkte noen feilmelding, men morsom er den. Se vedlegg. Punkt 14 i rettningslinjene anyone? :lol:

 

Edit: la opp et bedre bilde

så du har 2 kontoer alså?eller missforstår jeg no veldig :huh:

2 kontoer er ikke det "against the law"?

Neida, har bare en bruker, og den ble banna. Dog så ingen tydligvis grunn til å holde meg ute lenger når jeg spurte om hvorfor faktisk var banna (fikk bare noe difust opplegg i sin tid).

daså ;)

Lenke til kommentar
Og bruker man dette programmet, slipper man å lime inn i paint! :wee: Da blir screenshotet lagret som ei fil! Lenge leve latskapen :woot:

Tusen takk, et sånn programm har jeg letet lenge etter, tusen takk, takktakk takk :w00t:

Jeg vil faktisk anbefale å bruke den eldre versjonen av GCS... På min maskin, så stopper den å fungere sånn helt plutselig... Altså.. Programmet kjører, men den lagrer ikke bilder jeg tar... Det problemet hadde jeg ikke i det hele tatt med forrige versjon...

 

Mulig software konflikt? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...