Gå til innhold

DINE beste feilmeldinger (med bilde helst)


rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har fått denne flere ganger i dag, på flere forskjellige maskiner..

 

Den kom da jeg prøvde å se på AGP skjermkort hos komplett.

Dah, skjønner du ingenting? Du har MicroATX og det er ikke plass til skjermkortet i pc'en din! :D

Jeg tenkte først at det var pga at kompisen min sin pc ikke hadde god nok plass. Han hadde bare 900mb ledig på hardisekne og kun 512 mb ram, der 300 var ledig, samt un 128 mb på skjermkortet.

Men så kom jeg til å huske på at internetsider som oftest er under 5 MB.

Trakk litt på smilebåndet da.

 

Så dro jeg hjem å prøvde igjen med mine 100 gb ledig på disken, 1gb ram og kun 128 mb på skjermortet. Det funket ikke da heller. Kan jo hende at jeg ikke kom inn hjemme fordi jeg bare hadde 128 mb på skjermkortet. hmm, føler at jeg må kjøpe nytt.

 

En annen løsning kan jo være at jeg bare har 1 AGP port på HK, og denne er opptatt av det kortet jeg bruker nå (merkelig nok), slik at det ikke er plass til enda et kort. På denne måten sparer de meg for masse tid, og båndbredde fra serveren sin. Synes det er helt greit det.

 

Det skal jo også sies at jeg ikke har maxi tower, kun midi. det kan jo også ha litt med saken å gjøre. :thumbup:

 

 

EDIT: skriveleif

Endret av valentino
Lenke til kommentar
Ikke på screenshot...

 

Jeg kjørte en pc med ME hos en kamerat, og når jeg lukka IE så kom det opp en melding hvor det stod:

"Ok?", med Ja, Nei og Avbryt som alternativer.Trykket du på Ja så skrudde maskinen seg av, Nei så lukket IE seg, og Avbryt så kom meldingen på nytt. :p

Hvordan vet du dette, kunne du forsøke på alle?? :ermm:

 

Halvparten av disse såkalte "feilmeldingene" deres er jo egengenererte. Å få til noe "morsomt" i med søppelspannet er IKKE feilmelding.

¤rister oppgitt på hodet¤

Prøvde flere ganger, fordi jeg synes det var så idiotisk... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...