-Teddy- Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bedre med "Er du sikker på at du vil slette hjernen din?" Hvis du kaller en fil hjernen din, legger den i papirkurven (som er tom) og prøver å tømme den Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 I'm das 1337 trådkiller Fikk noen nye nå nettopp: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 De fleste av disse screenshotene er jo ikke noe spesielle da... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Spesielle og spesielle, har du noen bedre å vise dah? Feilmeldinger som you suck for man jo ikke Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 De fleste av disse screenshotene er jo ikke noe spesielle da... Jeg hadde jo noen spesielle på ofrrige side da Og de jeg fikk der var poebnget liksom: Close all applications and DOS windows. og Your Microsoft Windows NT 4.0 has an older version of SP installed. Please install Microsoft Windows Service PAck 3. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ikke på screenshot... Jeg kjørte en pc med ME hos en kamerat, og når jeg lukka IE så kom det opp en melding hvor det stod: "Ok?", med Ja, Nei og Avbryt som alternativer.Trykket du på Ja så skrudde maskinen seg av, Nei så lukket IE seg, og Avbryt så kom meldingen på nytt. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ikke på screenshot... Jeg kjørte en pc med ME hos en kamerat, og når jeg lukka IE så kom det opp en melding hvor det stod: "Ok?", med Ja, Nei og Avbryt som alternativer.Trykket du på Ja så skrudde maskinen seg av, Nei så lukket IE seg, og Avbryt så kom meldingen på nytt. Hvordan vet du dette, kunne du forsøke på alle?? Halvparten av disse såkalte "feilmeldingene" deres er jo egengenererte. Å få til noe "morsomt" i med søppelspannet er IKKE feilmelding. ¤rister oppgitt på hodet¤ Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hmm Blei ikkje heit klok på denne her... Fant den egentlig noken oppdatering? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hmm Blei ikkje heit klok på denne her... Fant den egentlig noken oppdatering? den e jo ikke færdig å søke enda ! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 jo! det er den... var jo på dassen i mellomtida.... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jo! det er den... var jo på dassen i mellomtida.... hva er det for noe MODEM linje du har da ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Er du dum i hodet ditt eller? Det står jo at den har funnet oppdateringer, og at dei er lista opp under, og at du skal velge bort dei du ikkje vil installere. Den er ferdig med og søke etter oppdateringene når den sida kjem opp. 700kbit linje btw. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 700kbit linje btw. Hvor hen ? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den er ikke ferdig for man kan ikke trykke next.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Feilmeldingene mine er iallefall ekte vare da Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Har ikke screen av det, men har tidligere (flere ganger) fått "Er du sikker på at du vil slette WINDOWS?" når jeg prøver å tømme papirkurven. Endret 9. desember 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har hadd noen bra feilmeldinger, men hvordan tar du screenshots og hvor lagres de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå