Muteki Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Syntes den jeg får her er litt rar/morsom jeg! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 SteffyBoy Skrevet 14/10/2004 : 01:24 Her er min beste, jeg tror det var en programmerer som var litt frustrert... Hvis du ikke har laget den feilmeldingen selv, så er det noe seriøst galt med dataen din! Hvis du/et familiemedlem har laget den feilmeldingen er det noe seriøst galt med mammaen din Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det er ingen feilmelding da, men en bug jeg fikk for en stund siden... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 har desverre ikke bilde, men for en stund siden så ville ikke et program åpne en film enkelt og greit fordi navnet på filmen var for dårlig.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 denne er fin Er det den man får av å flytte på filer, for så å velge å ikke flytte en skrivebeskyttet fil? Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvor er feilmeldingene for linux? windows loker Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg hørte om en Win-feilmelding: "Press a button to restart" *trykke på* "Just kidding, this is not Windows, you know!" Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Caddy: Haha ...or something... Endret 9. november 2004 av Papillon Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 The CPU has changed or is unworkable, press any key to continue... Virker ikke helt logisk til tider.. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 fikk denne fine da vi lan'a halflife for et par år siden: Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 fikk denne fine da vi lan'a halflife for et par år siden: Har du fått den du og ja. På et lan jeg var på gikk det utover min gamle mus. Lenke til kommentar
aagr Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ikke akkurat en feilmelding. Men en beregnings svikt var det. Skulle tatt seg ut om jeg måtte ventet så lenge! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 denne er fin Er det den man får av å flytte på filer, for så å velge å ikke flytte en skrivebeskyttet fil? Jeg skulle slette en mappe tror jeg. Den innehold masse filer. Så kom den meldingen.. får vel formatere disken Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Skulle tatt seg ut om jeg måtte ventet så lenge! Etter litt regning så fant jeg ut at det er litt over 2 år. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 beste jeg har fått er følgende: critical error there was no error beklager at det ikke er bilde til Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) EIDE DERE! Meldinger fra litt av hvert, opptil 3 mnder gamle.... EDIT: Det med owns ya er som et "varemerke", dette er teddys feilmdleinger, hans og ingen andres Endret 15. november 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Syns denne var litt morsom jeg. Får den HVER gang jeg velger det flyet der i MSFS 2004 ACoF. Jeg vet hvorfor også, men jeg har ikke orka å fikse feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå