<Andtho/> Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 svar da pliz!jeg lurer på om hvordan jeg kan laste opp bilde! 7987672[/snapback] Rett under der du skriver ny post, der det står vedlegg.. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Her er ein NØYAKTIG kopi av ein reel situasjon som læraren min fekk ein gong nokon hadde sletta ei fil og lurte på korfor dei ikkje fekk opna den.... tykkjer den var morsom Edit: nei... Hmm. det kom ikkje opp C:/blablabla/blabla kun liksapen mellom hinduismen og buddhismen finst ikkje... Endret 20. februar 2007 av lassaron-jon Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 jeg tror ikkje du skjønner hva jeg mener Andtho Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvordan får man bildene til å bli et bilde som det står Click to enlarge på istedet for en fil man må laste ned? Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 NEI jeg har ett bilde på dataen og hvor kan jeg laste det opp! PS: Sjønte ikkje helt hva da sa:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Fikk denne under en mattetime, og vi holdte på å daue av latter Den stakkars lærern ble faktisk så sint at hun kasta et kritt i pcen til en kompis som satt å jobba Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 LOOOOOL Men hjvordan laster jeg opp bildene mine? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Gå inn på xs.to, trykk 'Choose...', velg bildet ditt, huk av for 'I accept the xs.to Terms of Service', trykk 'Host Image', kopier denne koden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor , trykk så på 'IMG' knappen når du skal legge til et bilde på Diskusjon, lim koden fra xs.to inn, trykk ok og du er ferdig. Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Dette kommer opp hele tiden med meg og det er iriterende! kom sikkert opp 1000000 gonger mens jeg holdt på Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Og fra cs som jeg fikk i går : jasså! du piratkopierer? vært borti den der. Det er en cracket 1,6 som gjør at du kan spille den uten noen form for key/betaling. Det er ikke en feilmelding, snarere en datakyndig lovbryter som har hatt det litt gøy Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har ikke mulighet til å finne screenshot dessverre. Kassasystemet på min tidligere arbeidsplass het noe sånt som "Quick" og var utviklet av et norsk firma. Om man skulle registrere en vare og var uheldig å tastet inn en sum større en 1 million kom følgende melding: "Enten kødder du med meg, eller så har du vært uheldig og lest inn feil strekkode." Lenke til kommentar
Joney Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) For de som ikke vet hva hamachi er, så er det et program som gjør deg i stand til å spille spill over lokalt nettverk tråløst over internett. Endret 23. februar 2007 av Joney Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Sier meg uenig Joney, hamachi er bare et veldig forenklet VPN-program. Så om ikke hadde Internettilgang heller, så var det en helt presis feilmelding. Uff, off-topic .. Sorry, men jeg måtte bare Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 For de som ikke vet hva hamachi er, så er det et program som gjør deg i stand til å spille spill over lokalt nettverk tråløst over internett. 8007378[/snapback] Haha du spiller nok ikke trådløst over internett i den forstand. Som Stikk-kont@kten sier så er det bare et enkelt VPN-program som lurer datamaskinen til å tro at du har fått en ny nettverksport, ikke trådløs, som går gjennom det andre nettverkskortet ditt. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 ikke min error, men den er morsom 3301909[/snapback] looool! :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Greit at XP er usikkert, men når Microsoft selv anbefaler å oppgradere (eller nedgradere om du vil) til 2000 er det vel noe galt? Forresten, dette var på mormor sin PC Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Og fra cs som jeg fikk i går : jasså! du piratkopierer? vært borti den der. Det er en cracket 1,6 som gjør at du kan spille den uten noen form for key/betaling. Det er ikke en feilmelding, snarere en datakyndig lovbryter som har hatt det litt gøy 7996389[/snapback] Ingen som har hatt det artig her. Det er installasjonsprogrammet som prøver og vise tegn på RUSSISK. Enten så har du ikke installert språkpakken da du installerte Windows eller så er det at installasjonsprogrammet ikke støtter rusiske tegn. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 ikke en feilmelding men lo litt av det første ordet som sto der :!: Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Fikk noe menst jeg kopierte! Endret 26. februar 2007 av SIAS Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Haha, bra SIAS Mitt bidrag: Way to go Toshiba.. edit: Epson Endret 27. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå