Gå til innhold

DINE beste feilmeldinger (med bilde helst)

rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er ein NØYAKTIG kopi av ein reel situasjon som læraren min fekk ein gong nokon hadde sletta ei fil og lurte på korfor dei ikkje fekk opna den....

tykkjer den var morsom :thumbup:

likskapyp5.jpg

Edit: nei... Hmm. det kom ikkje opp C:/blablabla/blabla

kun liksapen mellom hinduismen og buddhismen finst ikkje...

Endret av lassaron-jon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Fikk denne under en mattetime, og vi holdte på å daue av latter

Den stakkars lærern ble faktisk så sint at hun kasta et kritt i pcen til en kompis som satt å jobba :hmm:

post-74596-1172050876_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Gå inn på xs.to, trykk 'Choose...', velg bildet ditt, huk av for 'I accept the xs.to Terms of Service', trykk 'Host Image', kopier denne koden

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
xsto.png

, trykk så på 'IMG' knappen når du skal legge til et bilde på Diskusjon, lim koden fra xs.to inn, trykk ok og du er ferdig.

Lenke til kommentar

Og fra cs som jeg fikk i går :

post-69839-1171842751_thumb.jpg

jasså!

du piratkopierer? :p

vært borti den der. Det er en cracket 1,6 som gjør at du kan spille den uten noen form for key/betaling. Det er ikke en feilmelding, snarere en datakyndig lovbryter som har hatt det litt gøy ;)

Lenke til kommentar

Har ikke mulighet til å finne screenshot dessverre. Kassasystemet på min tidligere arbeidsplass het noe sånt som "Quick" og var utviklet av et norsk firma. Om man skulle registrere en vare og var uheldig å tastet inn en sum større en 1 million kom følgende melding: "Enten kødder du med meg, eller så har du vært uheldig og lest inn feil strekkode."

Lenke til kommentar
For de som ikke vet hva hamachi er, så er det et program som gjør deg i stand til å spille spill over lokalt nettverk tråløst over internett.

post-96493-1172236711_thumb.jpg

8007378[/snapback]

Haha du spiller nok ikke trådløst over internett i den forstand. Som Stikk-kont@kten sier så er det bare et enkelt VPN-program som lurer datamaskinen til å tro at du har fått en ny nettverksport, ikke trådløs, som går gjennom det andre nettverkskortet ditt.

Lenke til kommentar

Og fra cs som jeg fikk i går :

post-69839-1171842751_thumb.jpg

jasså!

du piratkopierer? :p

vært borti den der. Det er en cracket 1,6 som gjør at du kan spille den uten noen form for key/betaling. Det er ikke en feilmelding, snarere en datakyndig lovbryter som har hatt det litt gøy ;)

7996389[/snapback]

Ingen som har hatt det artig her.

Det er installasjonsprogrammet som prøver og vise tegn på RUSSISK.

Enten så har du ikke installert språkpakken da du installerte Windows eller så er det at installasjonsprogrammet ikke støtter rusiske tegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...