tht Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 OK, nå kjøpte jeg en pc umontert (for å spare penger), og tingen er.....jeg sliter med å sette ting på riktig sted! (har klart å sette inn noe ting osv.) Kunne noen VÆRSÅSNILL å laste opp et bilde og lage piler til hvor ting og tang skal ligge? da tenker jeg på harddisk, ram, hovedkort osv. på forhånd TAKK!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 GUIDE Les den og bli klok. Lenke til kommentar
tht Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 tusen takk! du reddet meg fikk nemlig pc'en for 5-6 timer siden, men begynte å bygge på den for 10 min siden..fikk panikk da jeg så alle ledningene osv. vennen min sa at det var simpelt :S Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Neste gang, prøv å lage en bedre topic. Som f.eks - Ny pc - Hvordan montere? e.l Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Å tilegne seg litt bakgrunnskunnskap er vel heller ikkje å forakte... Men du får nok svar på dine problemer her Mvh Espen Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 OK, nå kjøpte jeg en pc umontert (for å spare penger), og tingen er.....jeg sliter med å sette ting på riktig sted! (har klart å sette inn noe ting osv.) Kunne noen VÆRSÅSNILL å laste opp et bilde og lage piler til hvor ting og tang skal ligge? da tenker jeg på harddisk, ram, hovedkort osv. på forhånd TAKK!! Okey... Såpass... Man bør jo vite hva man driver med når man bestiller seg en PC, men jaok, du får vel den hjelpen du trenger her/på nettet. Les guiden er her på HW.no, meget lett og fin sak. Jeg kan sikkert hjelpe deg via MSN om du vil. Send en pm ved interesse Lenke til kommentar
tht Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 sendte deg en pm, pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå