vegge Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Ved hjelp av en venn har jeg laget et nytt design til hjemmesiden min. Adressen er http://howard.idz.net... Hadde satt pris på kommentarer/konstruktiv kritikk. Synes dere siden fungerer bra? Fungerer den med opera? Opprinnelig var fargene slik som de er på denne siden. For å gjøre det litt mer uformelt byttet jeg til disse lillavariantene. Håper på respons. På forhånd takk! Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 23:04, havegg skrev: Synes dere siden fungerer bra? Fungerer den med opera?Håper på respons. På forhånd takk! I Opera blir rammene rundt tittelen og underste info-ruta løsrevet og feilplassert. Ellers ser alt bra ut. Lenke til kommentar
Razul Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Hmm, enda en som har knabba bakgrunnen til Hardware.no. Skulle nesten tru at noen syntes den var fin ... :-> Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 1. Skal innstallere opera og sjekke opp om jeg kan fikse dette. 2. Jeg har ikke kopiert bakgrunnen til hardware.no! Den er nok veldig lik, men hvordan vet dere at det ikke er hardware.no som har kopiert av meg? (trenger ingen kommentar på den...) Men ikke anklag meg for å kopiere bakgrunnen til andre uten å faktisk vite det. Det er en hvis forskjell, dog ikke mye. Men til poenget; ser det ikke ok ut? Har du forslag til en annen bakgrunn eller? :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 overraskende bra, faktisk.. ryddig og oversiktlig. personlig ville jeg laget en lilla boks til info/bildene også. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Flott side. lett og oversiktlig å se på. Bra fargesammensetning (hører litt til det andre jeg sa. du har vel sett en side hvor man har bomma på fargesammensetningene. yeesh). Personlig ville jeg valgt noen andre buttons. De mappe ikonene så litt gammeldagse ut Litt småplukk: DXBall er ikke en etterkommer av Minesweiper,men av en Paddlewar looka like [ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-06-14 20:18 ] Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Helt bra. Enkel, grei og oversiktelig med en snev av stil. Hverken mer eller mindre. Og takk og lov for at det ikke var atter en side med sort bakgrunn og knall grønn og rød skrift :wink: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 God side; lettlest, gode farger(for meg) og ryddig. God jobb! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå