Gå til innhold

Er denne siden bra, eller?

Anbefalte innlegg

Ved hjelp av en venn har jeg laget et nytt design til hjemmesiden min. Adressen er http://howard.idz.net... Hadde satt pris på kommentarer/konstruktiv kritikk. Synes dere siden fungerer bra? Fungerer den med opera?

Opprinnelig var fargene slik som de er på denne siden. For å gjøre det litt mer uformelt byttet jeg til disse lillavariantene.

Håper på respons. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-17 23:04, havegg skrev:

Synes dere siden fungerer bra? Fungerer den med opera?

Håper på respons. På forhånd takk!

I Opera blir rammene rundt tittelen og underste info-ruta løsrevet og feilplassert.

Ellers ser alt bra ut.

Lenke til kommentar

1. Skal innstallere opera og sjekke opp om jeg kan fikse dette.

2. Jeg har ikke kopiert bakgrunnen til hardware.no! Den er nok veldig lik, men hvordan vet dere at det ikke er hardware.no som har kopiert av meg? :grin: (trenger ingen kommentar på den...)

Men ikke anklag meg for å kopiere bakgrunnen til andre uten å faktisk vite det. Det er en hvis forskjell, dog ikke mye.

Men til poenget; ser det ikke ok ut? Har du forslag til en annen bakgrunn eller? :smile:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Flott side. lett og oversiktlig å se på. Bra fargesammensetning (hører litt til det andre jeg sa. du har vel sett en side hvor man har bomma på fargesammensetningene. yeesh). Personlig ville jeg valgt noen andre buttons. De mappe ikonene så litt gammeldagse ut

Litt småplukk: DXBall er ikke en etterkommer av Minesweiper,men av en Paddlewar looka like

[ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-06-14 20:18 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...