Goebbels Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei. er helt fersk på tabeller. Har et system som er illustrert i vedlegg (behold paint skills). prøblemet er at begge tabbellene er alt for tett på hverandre, ville gjerne øke avstanden mellom de. hvordan gjøres dette? mvk G Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan du forklare litt mer hva du mener? Skal tabellene stå lengre fra hverandre nedover siden eller? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 table { margin: Xpx; } Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 vil ha mer luft mellom de to tabbellene, de står for klemt inntil hverandre.. takker loomy, skal prøve det Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 nei, det funket ikke, forklarte meg muligens litt dårlig i første post.. nå ble bare luften rundt hele tabbelen større Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 kan jo prøve å sette bare på venstre kollonne. .table-l { margin-right: Xpx; } i td (?): class = "table-l" Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Nei fungerte ikke helt det heller dessverre, om jeg gjorde det riktig. prøvde med cellspacing="xx" men da laget den rom mellom linjene horisontalt i tabellen også, ikke bare vertikalt. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 td{margin: XXpx;} Dette burde fungere. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ser ikke noe grunn til at min ikke skal funke... hmm Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Fant ut av det. brukte <table with="xx"> i kombinasjon med <td align="left"> og "right" Sikkert jeg som gjorde noe galt i ditt forslag svendsen. takker for forslag. mvh G Endret 13. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er ikke sikkert Kan bare være at stabeiste meg husker litt feil For det er lenge siden jeg har gjort det på den måten. Du har jo faktisk gjort det på den måten jeg ville gjort med divs. Men jeg ville satt width på begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå