Jonnar Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Pssh, Splinter Cell er prioritert! Splinter Cell film hadde eid! Soldier of Forune kunne blitt bra det ogsaa, men Splinter Cell er kongen... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Wing Commander var ikke såå sucky, dah. Ikke det verste jeg har sett, men en oppfølger ville jeg ikke kjøpt (savner fler scifi filmer! gjerne basert på spill) Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Nye filmer som kommer basert på spill er jo Tekken og Mortal Kombat , Mortal Kombat har jo blitt filmatisert før men, det er no en helt ny film Jeg håper en film om Tekken kommer til å bli bra, men det er vell får mye å håpe på Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 doh! det visste jeg egentlig...er de å oppdrive noe i sted i norge? har avalon eller outland disse? Tenker du på tegneseriene eller filmene ? Filmene : Alien (1979) Aliens (1986) Alien³ (1992) Alien: Resurrection (1997) Predator (1987) Predator 2 (1990) Alle filmene er ute på dvd og anbefales på det sterkeste. Konge filmer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Alien(s)! Skumle drittfilmer som holdt meg våken hele natten... (Jeg digger de, men de kan det med å ødelegge døgnrytmen) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 doh! det visste jeg egentlig...er de å oppdrive noe i sted i norge? har avalon eller outland disse? Tenker du på tegneseriene eller filmene ? Filmene : Alien (1979) Aliens (1986) Alien³ (1992) Alien: Resurrection (1997) Predator (1987) Predator 2 (1990) Alle filmene er ute på dvd og anbefales på det sterkeste. Konge filmer tenkte på tegneserien alien versus predator. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 En film om Warcraft ville ha vært noe Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vi må jo ikke glemme Final fatasy. en dødskjedelig film. har prøvd å se på den 2x, men sovna av begge gangene Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hah! Pong-film! DET hadde vært noe. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mener å ha sett noe om en CS film desverre Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Jeg vil ha Ultima VII filmatisert. Kanskje ikke. Må i så fall gjøre det selv. Og det hadde blitt episk. Med MIDI-lydsporet som tilhører. Verdens beste. Endret 14. oktober 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mange filmatiserte PC-spill er bra. Det er verre når filmer blir PC-spill. De spillene som tar utgangspunkt i en film har (nesten) alltid utdatert grafikk, går ekstremt mye på skinner, og kan løses i løpet av 2-3 timer. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 metal gear solid som film... Det hadde vært noe, kunne blitt en bra film ut av det. Bare de hadde fått nok penger og et par troverdige skuespillere på lasset. Ville heller sett en japansk regisør enn en amerikansk, da kunne det virkelig ha blitt noe. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 metal gear solid som film... Det hadde vært noe, kunne blitt en bra film ut av det. Bare de hadde fått nok penger og et par troverdige skuespillere på lasset. Ville heller sett en japansk regisør enn en amerikansk, da kunne det virkelig ha blitt noe. John Woo Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er jo spill av filmene Starwars. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg synest at Mafia, og Gothic spillene burde filmatiseres. Alle disse spillene har en ekstremt bra historie! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Doom kommer til å bli en drittfilm. Hvordan vet jeg det? Vel, se på regissøren...mannen bak Exit Wounds og Romeo Must Die. Doom kommer ikke til å bli en skrekkfilm. Det blir vel en jalla skytefilm med rappere i hovedrollene her og... Far Cry som film? Uwe Boll? Å herregud...at den mannen får LOV å lage flere filmer fatter ikke jeg! De som har sett House Of The Dead skjønner hva jeg mener. Han kommer vel til å klippe bilder fra dataspillet i Far Cry filmen og. For et fint eksempel på at folk tror regissøren bestemmer helt og holdent hvordan filmen kommer til å bli. Hollywood in a nutshell Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har til gode å se en film basert på et spill som var verdt tiden jeg brukte på den. Har absolutt ingen tro på at nye spillbaserte filmer blir bra heller. Joda, det er lov å håpe, men tror jeg? Nei. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Listen over drittfilmer i denne sjangeren er lang:Street Fighter Mortal Kombat 1 & 2 Dungeons & Dragons Tomb Raider 1 & 2 Må bare kommentere det der og si meg forferdelig enig. "Dungeons & Dragons" er kanskje - av 4891641 filmer jeg har sett - den mest unødvendige, patetiske og brekningsfremkallende spillefilmen jeg har leid (ja betalt penger for å se...) Det er faktisk ikke en positiv ting å si om den filmen, den er totalt og ytterst perfekt i sitt fravær på kvalitet. Man skulle tro at denne filmens sterke side var, tja - effektene - siden det er en sånn hjernedød fortelling basert på dens eksisterende populæritet, men neida... Effektene er jo faktisk det dårligste med hele filmen, hvilket sier litt, og jeg ble faktisk flau på de som har laget den sine vegne. Men for all del - løp og se. MEN - tilbake til tråden ... Er det et spill jeg gjerne skulle sett som film - Så er det definitivt StarCraft. Det kunne blitt så genialt, om man hadde gitt filmen til f.eks James Cameroon og donert et enormt budsjett. Historien er jo allerede 30% (eller no) brukbar til fim - i motsetning til Doom - som har den lammeste historien noensinne. Selvom jeg krysser fingra for det prosjektet også. Men Starcraft altså - har sett nok sverd og formasjonshærer. På tide med litt teknologi. Men kunne dog ikke finne så mye som et pip om det på nettet. Men jeg håper ... Endret 24. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå