Gå til innhold

Spillefilmer basert på spill

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
doh! det visste jeg egentlig...er de å oppdrive noe i sted i norge? har avalon eller outland disse?

Tenker du på tegneseriene eller filmene ?

Filmene :

Alien (1979)

Aliens (1986)

Alien³ (1992)

Alien: Resurrection (1997)

Predator (1987)

Predator 2 (1990)

Alle filmene er ute på dvd og anbefales på det sterkeste. Konge filmer :D

Lenke til kommentar
doh! det visste jeg egentlig...er de å oppdrive noe i sted i norge? har avalon eller outland disse?

Tenker du på tegneseriene eller filmene ?

Filmene :

Alien (1979)

Aliens (1986)

Alien³ (1992)

Alien: Resurrection (1997)

Predator (1987)

Predator 2 (1990)

Alle filmene er ute på dvd og anbefales på det sterkeste. Konge filmer :D

tenkte på tegneserien alien versus predator.

Lenke til kommentar
metal gear solid som film... :love:

Det hadde vært noe, kunne blitt en bra film ut av det. Bare de hadde fått nok penger og et par troverdige skuespillere på lasset. Ville heller sett en japansk regisør enn en amerikansk, da kunne det virkelig ha blitt noe.

Lenke til kommentar
metal gear solid som film... :love:

Det hadde vært noe, kunne blitt en bra film ut av det. Bare de hadde fått nok penger og et par troverdige skuespillere på lasset. Ville heller sett en japansk regisør enn en amerikansk, da kunne det virkelig ha blitt noe.

John Woo :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Doom kommer til å bli en drittfilm. Hvordan vet jeg det? Vel, se på regissøren...mannen bak Exit Wounds og Romeo Must Die. Doom kommer ikke til å bli en skrekkfilm. Det blir vel en jalla skytefilm med rappere i hovedrollene her og...

Far Cry som film? Uwe Boll? Å herregud...at den mannen får LOV å lage flere filmer fatter ikke jeg! De som har sett House Of The Dead skjønner hva jeg mener. Han kommer vel til å klippe bilder fra dataspillet i Far Cry filmen og.

For et fint eksempel på at folk tror regissøren bestemmer helt og holdent hvordan filmen kommer til å bli.

Hollywood in a nutshell

:whistle:

Lenke til kommentar
Listen over drittfilmer i denne sjangeren er lang:

Street Fighter

Mortal Kombat 1 & 2

Dungeons & Dragons

Tomb Raider 1 & 2

Må bare kommentere det der og si meg forferdelig enig. "Dungeons & Dragons" er kanskje - av 4891641 filmer jeg har sett - den mest unødvendige, patetiske og brekningsfremkallende spillefilmen jeg har leid (ja betalt penger for å se...)

Det er faktisk ikke en positiv ting å si om den filmen, den er totalt og ytterst perfekt i sitt fravær på kvalitet. Man skulle tro at denne filmens sterke side var, tja - effektene - siden det er en sånn hjernedød fortelling basert på dens eksisterende populæritet, men neida... Effektene er jo faktisk det dårligste med hele filmen, hvilket sier litt, og jeg ble faktisk flau på de som har laget den sine vegne. Men for all del - løp og se.

MEN - tilbake til tråden ...

Er det et spill jeg gjerne skulle sett som film - Så er det definitivt StarCraft.

Det kunne blitt så genialt, om man hadde gitt filmen til f.eks James Cameroon og donert et enormt budsjett. Historien er jo allerede 30% (eller no) brukbar til fim - i motsetning til Doom - som har den lammeste historien noensinne. Selvom jeg krysser fingra for det prosjektet også. Men Starcraft altså - har sett nok sverd og formasjonshærer. På tide med litt teknologi. Men kunne dog ikke finne så mye som et pip om det på nettet.

Men jeg håper ...

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...