Piggsvinet Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 I går fikk jeg en AMD barton 2600+, har et DFi lanparty kt400a HK, men i dag så satt jeg inn den nye pros, hadde en AMD athlon xp 2000+@2200+, men så når jeg putter i pros, og strater opp pcen kommer den nesten inn på windows og bare slår seg av:s, så jeg går i bios og ser at jeg ikke kan sette opp fsb til 166, 165 er max, så jeg setter fsb på det, da kommer den 2 sec inn i oppstarten og slår seg av, men når den har slått seg av står power lyset fortsatt og lyser??? Er det no gærnt med HK eller er det no Gært med pros, det står jo at HK mitt skal tåle denne pros da! Specs på kortet: http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=287 Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Kom igjen a folks, ingen som veit om det er no gært med HK mitt, det skal jo klare den prossen eller ikke??? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 den kan være at hk bare klarer de gamle 2600+ cpu'ene med 256kb cashe (t-bred) mens du har de nye 512kb cashe (barton) prøv å flash til nyeste bios å se om det hjelper Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 det var bare at jeg måtte sille fsb, mauelt på HK hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå