Anterialis Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Denne meldinga kommer opp. Så står det at jeg kan fikse det ved å laste inn en greie som jeg ikke husker akkurat nå... Hvordan gjør jeg det? Kan det hende jeg må laste inn drivere for å få USB2 til å funke? (Ja jeg vet jeg har USB 2 må maskina ) På forhånd takk Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Du har ikke postet hva pc du har. På de pcene jeg har brukt er det bare USB 2.0 tilgjengelig på USB 2.0 bracketten bak. Ikke i front. Du får den mld fra XP når du kobler til en USB2.0 enhet i en port med lavere hastighet. Prøv å kobl til bak i pcen. Les manualen til HK og sjekk hastigheten på de ulike USB portene. Jeg bryr meg ikke så lenge det ikke det er en ekstern HD det er snakk om. Eller webkameraer som krevere 2.0 hastighet. Kameraet med USB 2.0 hastighet har stort sett USB 1 hastighet alikevell. Det viser mange tester. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg vet at jeg har satt usb kabelen inn i en usb2 port. Men problemet er fiksa nå. Var noen drivere. Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Denne meldinga kommer opp. Så står det at jeg kan fikse det ved å laste inn en greie som jeg ikke husker akkurat nå... Hvordan gjør jeg det?Kan det hende jeg må laste inn drivere for å få USB2 til å funke? (Ja jeg vet jeg har USB 2 må maskina ) På forhånd takk Skriv i titel: Svarer på USB2 kobla inn i ikkje USB2 inngang | Fixed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå