merl1n Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Har nettopp kjøpt meg Logitech MX310. Har tidligere vært eier av MX300, men valgte å bytte fordi jeg irriterte meg over driverene og ville prøve noe nytt. Så nå sitter jeg her da. Med 310 og akkurat samme problemet som på 300.. I Windows fungerer den utmerket. Den gjør forsåvidt også det i CS (som er det eneste spillet jeg spiller), når sensen ikke klikker. Det jeg mener med klikker, er at sensen forandrer seg når jeg går inn i CS. Noen ganger er det normal sens (sånn som jeg stilte den inn første gangen), mens andre ganger klikker den helt, og er myye høyere enn vanlig. Dette er selvfølgelig utrolig irriterende. Dette skjer forøvrig også hvis jeg går ut i Win mens jeg er i CS for så å returnere til spillet. Da har sensen forandret seg i mellomtiden. Blandt så mange rundt omkring som har mus fra MX-serien, må da dette være et problem flere har kjennskap til? I såfall setter jeg veldig pris på om dere forteller meg om det her, og hvordan dere har løst det. På forhånd, takk! Endret 13. oktober 2004 av merl1n Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eh , det er forskjellig sens i Windows og CS, har selv mx 700 og det du nettopp beskrev er vanlig for alle mus, husk å still inn muse sens i windows og CS, for mx sereien kan du også stille inn på akselerasjon på musa. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hadde akkurat samme problem, har forøvrig mx300. Fant ut at det beste var å drite i driverne, nå funker det bra i cs og win. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Eh , det er forskjellig sens i Windows og CS, har selv mx 700 og det du nettopp beskrev er vanlig for alle mus, husk å still inn muse sens i windows og CS, for mx sereien kan du også stille inn på akselerasjon på musa. Hvis du hadde giddet å lese alt det jeg skrev, hadde du lett skjønt hva som er problemet. Selvfølgelig vet jeg at det er forskjellige sens i windows og CS. fflex: Blir det ikke merverdig dårligere presisjon på musa da? Mener å ha lest det et sted. Endret 14. oktober 2004 av merl1n Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 merket ikke noe dårligere presisjon.... synes det går helt perfekt, deilig gaming mus ! Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Da får jeg prøve å uninstallere driverene da.. Lenke til kommentar
nth^ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kjører du med m_filter på 1 eller 0? Mange opplever gal sensitivity med dette alternativet som 1. Du kan også prøve og slå av akselerasjon: Først slå av pekerpresisjon, i windows under instillinger for mus. Så går du i steam, og på "properties" i Counter-strike. Trykk launch options og legg til: -noforcemaccel -noforcemparms -noforcespd Har også lagt ved en mouse_fix, som er en reg fil, denne fjærner mouseacc. mouse_fix.zip Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Takk for tips. m_filter har jeg ikke rørt. men har de linjene i launch options. Får prøve å laste ned fix'en Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Sensen forandrer seg enda Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hadde samma problemet, bare uninstallerte driveren jeg så ble det mye bedre ! Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Har uninstallert driverene nå. Ser foreløpig mye bedre ut. Uansett synes jeg det er veldig rart at Logitech sine egene drivere ødelegger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå