Primator Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hvor finner jeg det neclesset til LAdy Grey på Fable ? Vet at det er i Oakvale,men HVOR i oakvale? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Gå opp på kirkegården og tyv-lytt på de to typene som står og snakker. Han ene forteller hvor han har gjemt det. Lenke til kommentar
Primator Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Takker. Fann det. Var der jeg sist ville lete Lenke til kommentar
værdama Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 primator har du fått kjøpt deg fable ? najjjjs er det noe fett vil du anbefale det ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 primator har du fått kjøpt deg fable ? najjjjs er det noe fett vil du anbefale det ? Alle kan vell anbefale det ... Jeg spillte det i 7 timer bare i dag Lenke til kommentar
Magus Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Gå opp på kirkegården og tyv-lytt på de to typene som står og snakker. Han ene forteller hvor han har gjemt det. Jeg klarte f*** meg ikke å høre hva de sa, så jeg bare drepte dem... fant nå necklacet likevel da. Endret 16. oktober 2004 av Magus Lenke til kommentar
Primator Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er absolutt å ambefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå