Gå til innhold

hvor mye kan man klokke p4 3.2ghz(prescott)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med den kjølinga vil vel 3.5-3.6ghz være ett reelt mål, husk at denne CPUen gir fra seg MYE varme. Så god kjøling på CPU og HK uansett frekvens er ett must.

Hugs også på at når du overklokker med en slik råtass så er du avhengig av stabile railer på hovedkortet, noe ikke alle hovedkort har.

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Med den kjølinga vil vel 3.5-3.6ghz være ett reelt mål, husk at denne CPUen gir fra seg MYE varme. Så god kjøling på CPU og HK uansett frekvens er ett must.

Hugs også på at når du overklokker med en slik råtass så er du avhengig av stabile railer på hovedkortet, noe ikke alle hovedkort har.

Lykke til!  ;)

Okey.. har planer om dette hovedkortet er det brukenes?:p hehe!

skal ha 5 vifter i kabinettet... 1 i side døra. 2 foran til å blåse inn og 2 bak til å blåse ut.. og den i sidedøra skal blåse inn...

Endret av neon123
Lenke til kommentar
Okey.. men er ganske blakk etter jeg har kjøpt dette.. blir rundt 7000 spenn får alt.. så da må jeg selge ram brikkene til noen? får å få noen spenn.. koster ike ei 512mb brikke 700-900kr? må ha 2.. noen anbefalinger av ram?

Hvor mye vil du bruke på 2x512mb RAM da?

hehe.. vet ikke ennå.. hvor mye tror du jeg kan få får de 2x512mb 333mhz brikkene jeg har nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...