AiroN Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei jeg har en bærbar pc TARGA .... Jeg bor i Stavanger, Trenger hjelp til å bestemme hvor jeg skal levere den inn til fiks. Tenker på Pris, dyktighet osv. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Med mindre det er et hardware-relatert problem, så kan du vel fortelle oss hva som er gale med den. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Prøv Startit i Hillevåg som selger Targa bærbare. Lenke til kommentar
AiroN Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Ozelot: Jo, tingen er det, skjermen er helt svart, jeg får ikke trkket den på ,så det er noe som er kortsluttet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... Noe peiling på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ozelot: Jo, tingen er det, skjermen er helt svart, jeg får ikke trkket den på ,så det er noe som er kortsluttet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... Noe peiling på hva jeg kan gjøre? Er det kun skjermen som er svart? Har du testa ekstern skjerm? Lyser led-lampene? Går viftene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 korleis veit du at det er kortslutning? Får du noko liv i det heile tatt? Mulig at batteriet er kaputt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå