Gå til innhold

media player noe dritt?

Anbefalte innlegg

heisann,

har akkurat lagt inn media player 10 nå og har i tillegg lasta ned og instalert ace mega codecs pack... alikevel er det noe klikk når jeg spiller av diverse filmer, ogte cs frag movies... da jeg hadde lasta ned cs filmen ruination final og skulle spille av kom det noe grønt kødd i bildet på introen, jeg gikk ut og prøvde spille av filmen i divx player der det funka helt fint...

vil dette si media player er noe dritt eller kan det være noe annet??

PS! dette har også hendt i andre filmer enn akkurat denne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg Media Player Classic... og til den har jeg aldri lagt inn noen codecs i det hele tatt...

Men til musikk avspilling vil jeg si at media player 10 er en av de aller beste spillerne jeg har vært borti....

Og nå kommer det sikkert maaaange andre som sier at det er feil... men det er no en gang sånn at det er min mening :D

Lenke til kommentar

ja, nå har jeg aldri prøvd VCL før, men jeg skal prøve det litt i XP den nærmeste tiden. enten i kveld eller i løpet av helga. da formaterer jeg og rydder opp i XP, hehe clean installasjon av alle programmene mine :D men når jeg rydda opp i Win 2000 forrige gang og skulle oppgradere litt progs og sånn så ble jeg tvunget til å installere en nyere versjon av Windows Media Player i Windows 2000 :( nå har ikke det så alt for mye å si for meg for jeg bruker den ikke allikevel. her går det i Winamp og DivX Player og seff WinDVD 6 da hehe.

Windows Media Classic har jeg holdt på med endel, men har slutta med den nå. mye bedre med Winamp 2.76 lite med noen ekstra plugins.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...