toget Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har min WD 80Gb som funker topp med win-XPpro på, kjøpte meg nå en Hitachi 160Gb S-ATA!!! Bør jeg nå innstallere XP på den nye S-ATA-disken? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Egentlig ikkje...forskjellen er ikkje så stor uansett. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Må jeg installere/Bør jeg installere er to forskjellige ting... Nei, du må ikke installere Bør, tja, ytelsesforskjellen er vel minimal, samt at WD disker er hakket hvassere enn Hitachi også så jeg synes ikke du burde det. Den disken er jo mindre også så kan du heller bruke 160GB til bare stuff Lenke til kommentar
toget Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hmm, ikke det at jeg tror på de store ytelsesforskjellene, men på den danske versjonen av hardware.no så får Hitachi sine disker meget bra skryt, nettopp med tanke på ytelse... Endret 13. oktober 2004 av toget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå