olsok29 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har en bekjent på "avstand" som fremdeles bruker win 98. Han har klart å forandre posisjon på verktøylinja nede på skrivebordet. Jeg har bedt han om å dra den på plass, men nå er det visst "verre enn verst". "Saker og ting" er spredd utover det hele, og noe har forsvunnet. Derfor, finnes det en idiotsikker og enkel måte å få alt på plass igjen? Olsok29 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 kan du vær så snill forklare litt nøyere så skal jeg se hva jegk an gjøre, kjørte nemlig 98 for et drøyt år sida jeg og... *skamme meg* Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 kan du vær så snill forklare litt nøyere så skal jeg se hva jegk an gjøre,kjørte nemlig 98 for et drøyt år sida jeg og... *skamme meg* OK, skal prøve. Nederst på skrivebordet har du en verktøylinje med "Start" til venstre og "Systray" til høyre. Linja kan låses opp og progicons kan bla plasseres her. (Sorry hvis dette blir for elementært )) ) Denne linja hadde han klart å flytte øverst på skrivebordet. Jeg ba han dra den på plass. Resultatet nå: linja har delt seg. Start ligger igjen til venstre, mens resten av linja ligger i "en klump" til høyre. Jeg har bedt han om å dra "Start" Inn i "resten" og fortsette å dra, men det lykkes han ikke med. Tja, hva i huta heita kan jeg så foreslå?? Ettvert forslag mottas med takk!! Vet ikke om jeg har forklart meg godt nok. olsok29 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Legg inn Windows på nytt! Og btw, legg inn XP Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan du ta et screenshot av problemet? Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 husker jeg selv hadde dette problemet for et par år siden. Jeg prøvde å trekke den på plass, men fikk det ikke til. Jeg mener at årsaken var at det feltet på verktøylinja det gikk an å ta tak i var blitt veldig lite eller borte, men at jeg til slutt fant et sted som reagerte på "klikk og dra"-metoden.... Prøv f.eks å klikke nær der hvor klokka er. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan være godt mulig.. Win 98 er jo FULLT av bugs og dritt!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan være godt mulig.. Win 98 er jo FULLT av bugs og dritt!! Dette løser ikke problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå