ASCIWhite Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Noen som vet hvor man får GODE SPDI/F kabler til en overkommelig pris? Har bestillt meg et Logitech Z-5500 5.1 sett som jeg vil få full utnyttelse av. Men finner ingen tester eller artikler om hva som er fordelene ved og bruke SPDI/F i forhold til analog. Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Fordelen er at du får et digitalt signal, rett og slett. For å overføre et 5.1 signal analogt, må man bruke 6xRCA. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Thanks Rikky, noen peil på hvor man får gode kabler da *Sånne ting følger aldri med når du kjøper noe synes jeg* Så på Hi-Fi klubben. De har Tara Lab`s kabler men ingen som ser ut som en "mini jack" det er vel det jeg trenger? Lenke til kommentar
gul-tusj Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvilket lydkort har du da? Hvis du har nforce HK med innebygd lydkort (soundstorm) så trenger du ikke minijack. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har et Audigy 2 kort + At jeg har innebygget lydkort på Shuttle SB75G2 en min. Det er vel et Realtek ACL650 *liker bedre A2èn* Lenke til kommentar
gul-tusj Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Det finnes to Audigy2 kort. Et ZS kort og et Value kort. ZS kortet har en 5 1/4" bay, mens value har bare pci kortet. EDIT: så litt feil. Det finnes også 3 forskjellige utgaver av ZS kortet også Endret 14. oktober 2004 av gul-tusj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå