posse Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Sendte Mail til NRK Radio ang. et innslag som var på radioen idag. Her er min mail: -----Opprinnelig melding----- Fra: XXX [mailto:[email protected]] Lagt inn: 13. oktober 2004 15:57 Lagt inn i: Innboks Diskusjon: Tilbakemelding fra Internett Emne: Tilbakemelding fra Internett Sendt fra IP-adresse: XXX.XXX.XXX.XXX Kan dere sende meg innslaget med "per Olafsen" på epost? Der han ble intervjuet om Lønn i "ferien" idag ( 13.10.04 ) Svaret: Hei og takk for henvendelsen. NRK sender ikke innslag på epost. Mange av våre innslag er til salgs og du kan henvende deg til [email protected] for TV og [email protected] for radio innslag. Med vennlig hilsen NRK www.nrk.no Markeds- og kommunikasjonsavd Publikumsservice Stian Nerland, Informasjonskonsulent Post: 8608 Mo i Rana Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77 mailto:[email protected] Ny mail: Kjøper vell ALDRI ett innslag fra dere.. Dere tar jo betalt for alt! Bla. TV-lisensen som jeg ser til å være helt unødvendig! Er vel ikke lenge igjenn til dere tar betalt for å høre på radio å! Frustrert NRK-bruker Endret 13. oktober 2004 av posse Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hmm... Jeg er enig i at man allerede har betalt for det i form av lisens, men den mailen tilbake kunne du vel spart deg... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 De takker og greier for henvendelsen, og så sender du en sint-mail tilbake.. At de tar betalt er i og for seg normalt.. Tenk bare på utgiftene det ligger i bare å sende deg en kasett. I tillegg har diverse folk rettigheter på tpen også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå