arsvendg Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har problemer med å komme meg inn på hotmail hjemmefra... funker helt fint hvis jeg er noen andre plasser, men ikke hjemmefra... er nokså sikker på at det er noe som ikke funker helt med enten den trådløse routeren eller adsl-modemet. Og jeg tror nok ikke det er adsl-modemet... men men... Er det noen som veit om det er noen spesielle porter som må være åpne for å komme inn på hotmail? Det er den eneste forklaringen som rimer for meg, for jeg har prøvd utrolig mye annet... har også problemer med å få windows update til å fungere hjemmefra... der også tror jeg at det er noen porter som må være åpne... noen som veit noe om hvilke porter som må være åpne for å få winupdate og hotmail til å funke? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hotmail er en internettbasert mail, så nei.. du trenger ingen porter åpen.. Prøv å sjekk mailen via msn da.. se om det funker Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Prøvd både min egen og samboeren sin... men det funker ikke... så jeg fatter det rett og slett ikke jeg... Jeg får til å "logge" inn, men når hotmail siden skal åpnes så virker det som den står og "stanger" og til slutt så ender det med at "denne siden kan ikke vises..." Tror nok det er no veldig galt med brannmuren som er på routeren... problemet er at det er naboen sin og han kommer ikke hjem før godt ut i desember... må vel vente til han kommer tilbake da... kjipern!! Men jeg må si at jeg har litt problemer med å tro at det kan være brannmuren også.. når alle andre websider fungerer (unntatt winupdate)... Lenke til kommentar
dizzy85 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har du funnet ut av problemet? Jeg får ikke logget på hotmail, msn eller fildelingsprogram(eMule) på min egen pc. Sluttet å fungere for et par dager siden. Men jeg kommer meg inn på hotmail på skolen f.eks. Internett fungerer ellers som det skal. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Nei, jeg har ikke funnet ut av det.. Men jeg mistenker at det er routeren som er problemet, og den innebygde brannmuren. Når naboen kommer hjem skal jeg prøve en annen router, så får vi se... bare kjipern han ikke kommer hjem før godt ut i desember... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå