ArmenMinAU Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Morn morn Nå skal jeg ha ny telefon, og jeg vil helst ha noe utenom det helt vanlige. Jeg har nemlig hatt både Nokia, Siemens, SE, Samsung, Alcatel og Panasonic - og nå vil jeg prøve Philips Modellen heter 355 og har for ikke så lenge siden komt ut i Elkjøp-butikkene Noen som kan gi meg litt info og meninger om telefonen? Hvordan er skjermen - er den kornete og ekkel som en dårlig Siemens? Eller er den klar og fin som en Samsung? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vil ikke si at det der er noe bra telefon.. Den har en svak CSTN skjerm på 128 x 128 pixler..Den har et svakt CIF kamera. Den har dog 5 mb minne... Den har også den svakeste versjonen av Java... Bommkjøp! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg trenger ikke det nyeste og det beste - det jeg egentlig vil ha er en telefon med et helt vanlig kamera og klar skjerm, og en som ikke er noen av de mest kjøpte merkene er ikke 128 x 128 klart nok da? De nyeste telefonene til en helt vanlig pris har jo den oppløsninga Og jeg vill ikke ha klapptelefon eller noe sånt med altfor mye greier inni men men... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 den er ikke serlig god, men hvis du vil ha en telefon ingen andre har så ville jeg satset på de, men Siemens C65 er nok en bedre valg! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Siemens sin nye 65-serie kan helt klart vurderes foran denne mobilen. De har ikke kornete skjermer, men meget gode skjermer egentlig. Utenom batteriet og minnet ser jeg egentlig ingen salgsargumenter for denne telefonen. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Prøvde den idag hos elkjop littegrann Haha - jeg bare elsker den, og jeg ville iallfall aldri kjøpt en siemens fremfor denne, siden jeg aldri har likt siemens noe særlig Kameraet var akkurat helt passe og helt utrolig bra til den prisen og skjermen også - noe dere har å si? Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 noe dere har å si? Kjøp Philips 355 du! Hvis du ville ha en tlf. som ingen andre har så er den jo sikkert den rette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå