Lucas Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 ja vi får håpe at det kommer en forside, Begynner å bli litt nervøs nå... men jeg håper da på det beste Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du vil altså ha et ferdigkodet design? Hvis jeg har kreativitet nok, så kan jeg se om jeg får til noe. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Oy, sorry og si det, men det er en av de dårligste websidene jeg har sett på lenge. Prøv og bruk litt mindre skrikete farger, mindre tekststørrelse, lag ett oppsett med menyer og tables, ikke bare tekst slengt ut på en side liksom, og rett og slett, prøv og lag litt orden Men hvis du får hjelp til nytt design tror jeg det har mye og si, for det derre så ikke ut, sorry og si det. Tenshi Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tenshi: trådstarter har ikke laget den siden der. Det er den siden som skal byttes ut. (Det var dette med å lese innleggene ordentlig.) Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jo vet hvordan siden ser ut ! Jeg er ikke noe særlig inne i CSS og dreamweaver ennå, men ja, jeg trenger ett nytt og ferdig kodet design (forside) hvorav jeg tror vi vil klare å lage resten siden ut av ! Vil takke tilogmed de som gidder å se inneom tråden ! og er i stor glede av de som tilbyr seg for å hjelpe meg med dette ! Fint at folk er villige til og hjelpe andre med webdesign også ! en ekte spirit ! Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Uansett om ingen her hadde giddet og lage design til deg, finnes det tusenvis av design på enkle søk som "free themes", "free templates", "free webdesign" o.s.v. Tenshi Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Men det kan være en fordel å ha et design som ingen andre har. Eller hva tror du, Tenshi? Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Selvsagt, men på en slik side som dette, som kun er ett lokalt diskotek liksom, så er det ikke så utrolig viktig. Men på større sider, slik som den jeg selv driver så er det litt viktigere. Er derfor vi nå har fått laget eget design som skal lanseres i sammhold med GamesFreak.net v.2. Så ja jeg er enig med deg til en viss grad Tenshi Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Ja vet det ikke er så viktig siden det er ett lokalt diskotek, og jeg sier at det skal ikke legges mye arbied i siden i uttalige poster i denne topicen Men det der er den eneste siden vi har hatt, derfor er det fint med litt mer forandring ! nå er også diskoteker ny oppuset også ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå