Gå til innhold

Side skal ha en "liten" oppfriskning, hjelp ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oy, sorry og si det, men det er en av de dårligste websidene jeg har sett på lenge. Prøv og bruk litt mindre skrikete farger, mindre tekststørrelse, lag ett oppsett med menyer og tables, ikke bare tekst slengt ut på en side liksom, og rett og slett, prøv og lag litt orden :)

Men hvis du får hjelp til nytt design tror jeg det har mye og si, for det derre så ikke ut, sorry og si det.

Tenshi

Lenke til kommentar

Jo vet hvordan siden ser ut ! Jeg er ikke noe særlig inne i CSS og dreamweaver ennå, men ja, jeg trenger ett nytt og ferdig kodet design (forside) hvorav jeg tror vi vil klare å lage resten siden ut av !

Vil takke tilogmed de som gidder å se inneom tråden ! og er i stor glede av de som tilbyr seg for å hjelpe meg med dette ! Fint at folk er villige til og hjelpe andre med webdesign også !

en ekte spirit ! :love:

Lenke til kommentar

Selvsagt, men på en slik side som dette, som kun er ett lokalt diskotek liksom, så er det ikke så utrolig viktig. Men på større sider, slik som den jeg selv driver så er det litt viktigere. Er derfor vi nå har fått laget eget design som skal lanseres i sammhold med GamesFreak.net v.2.

Så ja jeg er enig med deg til en viss grad ;)

Tenshi

Lenke til kommentar

Ja vet det ikke er så viktig siden det er ett lokalt diskotek, og jeg sier at det skal ikke legges mye arbied i siden i uttalige poster i denne topicen ;)

Men det der er den eneste siden vi har hatt, derfor er det fint med litt mer forandring ! nå er også diskoteker ny oppuset også ! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...