sanmann Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hei. Jeg fikk en bluescreen rett etter installasjon av nye MS patcher for en time siden. Nå kommer jeg ikke inn i Windows i det hele tatt. Har prøvd å boote opp med CD, men får ikke opp diskene. Utfra SATA-Biosen finner den begge diskene, men etter å ha fått opp fast build info skjermen, hopper maskinen til et nytt skjermbilde. Så er alt svart. Aner ikke hva som skjer. Noen tips? *Sanmann* Endret 13. oktober 2004 av sanmann Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan vel prøve fixboot og fixmbr. http://www.jsiinc.com/SUBG/TIP3200/rh3201.htm Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 prøvd oppstarts diskett?? Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Sikkert veldig greit, det. Men selv om diskene kommer opp i bios-en til sata-kontrolleren, får jeg ikke tilgang til dem når det bootes med windows cd. Men, kan jo godt prøve en gang til. Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Var noe trøbbel med power-supplyen slik det ser ut etter test hos PS Data i Grimstad. Nå virker alt topp. *Sanmann* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå