bidz Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Noen som vet hvordan det er ang. mulighet for bytte av spill etter kjøp? Jeg kjøpte i går (16 mai) Jet Set Radio Future på XBOX (hos Spiderman), og må si at det er det desidert kjedeligste spillet jeg noensinne har prøvd.. enda så mye bra kritikk det har fått, så er det som folk sier slik at enten så hater du spillet, eller så elsker du det.. jeg hater det.. stort.. Så, har en bytterett ved kjøp av spill ? det er jo snakk om 1 dag etter (etter og ha prøvd det i kanskje 30min, etter det orka jeg ikke mer). nå er det jo 17 mai, så det blir jo litt vanskelig.. men butikken har vel åpent i morgen, muligens, hvis ikke så blir det vel over pinse (tirsdag?). Dersom bytte i butikk ikke er mulig, så kan noen som har lyst på JSRF og har ett kurant annet spill og bytte bort gjerne ta kontakt ([email protected]).. holder til i Trondheim :smile: Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hør åssen det er på Spiderman. Vet at Akers Mic har hatt 2(?) dagers bytterett på åpnede spill. Ulempen er at man ikke får byttet så mange pc-spill pga. cd-keys Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 vel nå er jo ikke dette ett PC-spill.. dessuten var det åpnet på forhånd (altså, dvd platene ligger ikke i spill-coveret når det står i butikken).. men men, får ringe i morgen og høre.. litt ille om en skal bruke 600kr på ett spill en blir dritalei av etter 30min og ikke liker i det heletatt.. Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Det hadde kanskje vært en ide og prøve spillet før du kjøpte det? Hvertfall siden det var en god sjanse for at du ikke likte det... Håper du får byttet det :smile: Selv kjøpte jeg Max Payne til Xbox i går. Kongespill! Å jo... Sant det: Grattis med dagen...! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 joda, sant det.. burde vel ha prøvd det, men - hadde meget dårlig tid, og i og med at spillet har fått kjempebra kritikk overalt, så trodde jeg det ville slå an.. noe det absolutt ikke gjorde.. blir vel DOA3 eller PGR.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå