pcgutten Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne posten så jeg får prøve meg her da. Jeg kjøpte i dag 13/10 - 2004 ny mobil fra en kamerat. Siemens MC60 den virka fint og alt slikt men et problem, skal ta det litt senere i posten. Det som var det store problemet mitt var at jeg fikk ikke med noe lader? Hvor mye koster en slik og hvor evnt.l hvor kan jeg få kjøpt en ? Regner med expert har slike, men det spørs nå litt på pris? Andre problem: Siden jeg har hatt Nokia så lenge jeg har hatt mobil i mitt liv var siemens litt uvant men begynner og få teken på det. Så skulle jeg skrive en melding til han jeg kjøpte den om noe, så skreiv jeg "hei" Men så kom problemet at hva trykker man for hoppe et hakk bort? Takker for hjelp! Pcgutten? Lenke til kommentar
Tobe Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hei på deg. Den koster 298,- den bruker samme lader som 55serien til siemens.. feks c55. For hoppe bort trykker du enten stjerne eller tallet 1. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå