stoff3r Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg vurderer å sette pcn i vinduskarmen i vinter, grunnen til dette er at luften stopper litt opp der den er nå. og jeg har vinduet på gløtt hele tiden uansett. vil det være et problem når det er ganske fuktig ute om vintern? det kommer ikke vann inn i vinduet, det er en karm over som stopper dette, og hardvaren er jo dekket av kabinettet uansett, sola kommer heller ikke til på den siden. noen tips/erfaringer ? takker for innspill Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 du må passe på at den ikke faller ned da. Pass også på snøen. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det går sikkert bra. Pass på at du ikke får lumske kryp og vann inni kabinettet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Og pass på att ikke drittunger kaster snø inn vinduet Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Prøvde det i vinter og det hjalp veldig, men en dag da det blåste (snødde sidelengs) litt så kom det seg vann på den ene veggen og litt inn i kassa, men den overlevde fint. Hadde vinduet på litt mer enn gløtt vell å merke. Så pass på. Satte inn et par ekstra vifter istedet, litt tryggere. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 om vinteren er det vel ikke noe serlig med fukt ute så jeg tror ikke det er noe problem. skal kjøre det samme selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå