TJ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Noen som har noen synspunkter anngående dagens kamp og "det nye Norge"? Kan man etter denne kampen si at "det nye Norge" er friskmeldt? Selv synes jeg at Norge spilte en fantastisk landskamp i dag, faktisk den beste jeg har sett siden Drillos dager. "Det nye Norge" må vel nå kunne sies å være friskmeldte enn så lenge! Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Godt å se Norge spille god underholdene fotball igjen! Fortsetter Norge i dette sporet kan det virkelig bli bra Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Utrolig morsom kamp! Lenge siden jeg har sagt det om en landskamp. Synd at Iversen ikke fikk det målet, men bortsett fra det var det utrolig artig. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjempekamp av Norge, vurdert ut i fra at Norge egentlig er et middelmådig lag. Endelig spiller vi oss gjennom midten, og ikke bare måker langt. Vi er agresssive og vinner mange baller i midtbaneleddet. Kort sagt, en kjempekamp. Eneste negative er skuespillet til Slovenia, dette irriterer meg. Men vi var vel egentlig forberedt på det, så det er vel greit nok. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Utrolig bra. Norge spilte godt, og fortjente det resultatet. Har faktisk begynt å få tro på "Nye Norge" igjen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) "Vi leker oss med Slovenia, sorry Jugoslavia, adios España!" Bønda I Fra Nord teksten har aldri passet bedre inn. Jeg var på stadion, og jeg hadde frysninger stort sett hele tiden! EDIT: Hvorfor fikk Hagen gult kort? Jeg sa aldri situasjonen. Endret 13. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ENDELIG kan jeg se at det er et lys i tunnelen for Norge! Kanonkamp! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 god og underhaldande kamp... Noreg er tilbake i form! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 De spilte jo faktisk bra idag. Har ikke sett de spille så bra på leeeenge. Håper de fortsetter sånn i mars og. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vi spiller en meget god første omgang, deretter detter vi ned i andre omgang og kan takke Thomas Mhyre for at vi henger med. Deretter kommer vi litt inn i spillet igjen når Slovenia er nødt til å gå høyere på banen etter en glimrende kontring som gir oss 2-0. 3-0 kommer som et resultat av Slovensk press og Norsk kontringsspill som for en gangs skyld fungerer. Hagen fikk gult kort for takling bakfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå