robB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) ALT You can't have everything, where would you put it? i alle husene i verden som jeg og får :!: Den var god. Endret 7. november 2004 av robB Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Weee Nå har mamma og jeg bestillt blå mini iPod men laseringravert navnet mitt på som jeg skal få til jul! *glede seg* Skal det ikke være litt spenning i det at man ikke vet hva man får til jul? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Og en god idè til hva jeg kan kjøpe madammen til julegave Gavekort på shoppingsenter. *EDIT: Selvfølgelig ikke i en konvolutt. Du legger først gavekortet i en ekstra konvolutt, så legger du det hele i En Store Pappeske hvor du hiver masse tungt inni som gjør det veldig spennende. Endret 7. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Idé til mamma: Spa opplegg. Mamma'er digger sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå