siixx0 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Osama Bin laden innlagt i en slikkepinne!!!! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jekk kunne tenkt meg... Jau : Årskort i skibakken i nærheten, visse datadeler, nytt kabinett, Luftgævær, 20 nec lcd skjerm DAME Jau Og mye mer..,,, alt for mye,, penger,,, ååå det har jeg lyst på Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 512 ram ati 800xt 256mb kort 19"tommer crt skjerm nytt kabinett iPod masse spill og selvsagt...PENGER Lenke til kommentar
imastard Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ønsker meg: AC/DC - Bonfire Ringenes Herre Triology Extended Edition Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Har funnet ut at jeg ønsker meg masse spill: HL2 (PC) Halo2 (hadde jeg bare hatt Xbox, det kommer vel på pc vel??) GTA:SA (PC/PS2 - hvilken er best??) THUG2 (PS2) Hidden & Dangerous 2 (PC) selv om det er gammelt ...hovedsaklig, + en drøss med andre spill... snowboard? nah, får ordna drittbillig rossignol demobrett om noen uker, så det blir ikke aktuelt... men snowboardbukse kanskje, eller jeg kjøper det når det kommer på 50%. Men finlandshetten er for liten, så det kan jeg ønske meg, og så tror jeg jeg bør skaffe meg en hjelm: hadde noen stygge episoder i fjor med å lande på hodet... au! cash? pleier å få litt cash til jul, men ikke av mamma og pappa. der får jeg masse stash isteden, noe som faktisk er mye diggere hvis det er stash jeg faktisk ønsker meg må sette opp mer liste... Endret 5. november 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Til jul ønsker jeg meg ny mobiltelefon (SEs700i). Og kanskje penger? Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 GTA:SA (PC/PS2 - hvilken er best??) Du kan ikke ønske deg GTA SA på PC for det er jo ikke kommet ut enda på PC. Så du må nok ønske deg det på PS2. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Penger lcd skjerm vannkjøling hardisk ram bøker dvder fred på jord..... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Snop, dollars og en god bok. Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Er det noen flere som har noe å si her ? :D Bare kom med det selv ønsker jeg meg penger sån at jeg kan kjøpe meg RAM! Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 penger slik at jeg kan kjøpe meg. ny 3500+ winchester. og ati x800xt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Mp3-spiller (les Ipod) Og en god idè til hva jeg kan kjøpe madammen til julegave Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hater jula! gleder meg til den er ferdig å jeg kan se mot sommeren Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hater jula! gleder meg til den er ferdig å jeg kan se mot sommeren har du vurdert terapi? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Weee Nå har mamma og jeg bestillt blå mini iPod men laseringravert navnet mitt på som jeg skal få til jul! *glede seg* Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tur til England med billetter til Arsenal-kamp ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 En ting til jeg ønsker meg, overraskelse fra Rockstar, GTA: San Andreas til PC. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ALT You can't have everything, where would you put it? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ALT You can't have everything, where would you put it? i alle husene i verden som jeg og får Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå