ahpadt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ingenting, hater jula. Man må se på det positive! Gaver! (og"ha det hyggelig med familien, osv.." som foreldrene mine sier... ) Nja, men det er så stress, og får ikke julestemning lengre Samme her.. Vell: Ønsker meg et nytt skjermkort. En iPOD ( Kan noen gi meg link til en informasjons side for ipod ( whatever ) eller "hjemmesiden" ( ) ) www.ipod.com Steffyboy gjorde sånn at jeg gledet meg enda mer til julen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Synes du julesanger er "herlig" God Rest Ye Merry Gentlemen og O Holy Night er to av de vakreste sangene i menneskets historie. Jeg ELSKER julemusikk. Hater ski, hater snerk( som er en konsekvens av kakao), hater Josh Groban... Jeg elsker ski, elsker kakao til tross for snerk og Josh Groban har stemmen til en engel. Han og Charlotte Church gjør enhver aften til julaften Synes jeg ser dem litt for ofte, jeg... Som sagt bor familien min i USA. Hater å se på tv med familien og hater og se på snipp og snapp.... Du er rett og slett litt pessimistisk, du. Jeg skal bestille Barenaked for the Holidays snart, og jeg satser på at sammenslåingen Barenaked Ladies og julesanger blir perfekt. Jeg gleder meg også til å våkne til snø på bakken, akingen med venner (selv om vi er 17 ), juleklemmer fra alle de søte jentene i klassen, å gå i kirken på julaften.. For ikke å glemme julemarsipan, julebrus, tennisracket-sjokolade og appelsinsjokolade (en tradisjon hos oss). Endret 17. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Ønsker meg dette... eller??? Endret 17. oktober 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Står på mitt og sier penger. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg gleder meg også til å våkne til snø på bakken, akingen med venner (selv om vi er 17 ) Aking eier da! Går aldri lei av det! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ønsker meg ingenting jeg... har alt for mye uansett Ønsker meg vel et par sokker da! Kan aldri få for mye av dem egentlig Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ønsker meg vel et par sokker da! Kan aldri få for mye av dem egentlig Du sier noe... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hva slags folk er det som ønsker seg penger til Jul?! Jeg kan nesten ikke tenke på noe mer deprimerende enn en liten bunke med konvolutter under treet. Nei, gi meg en stor pakke anyday! Da jeg var en liten gutt fikk jeg frysninger av myke pakker og særlig de som var fylt med undertøy, men nå har jeg fått et annet syn på det hele. Man kan aldri ha nok boxere og varme sokker! Det jeg ønsker meg til Jul? Tja. Av harde pakker ønsker jeg meg: *Creativ Zen Micro *Canon A95 *Kiss DP-1500 trådløs divx/DVD-spiller Av myke pakker ønsker jeg meg: * Det meste! Av praktiske gaver ønsker jeg meg: *En koslig kar som kan grave opp oppkjørelsen min og fikse dreneringen på huset. Da slipper jeg å moppe opp vann fra gulvet i boden hver gang det regner mye (Hater høsten). Endret 18. oktober 2004 av gixer Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Oj, oj! Glemte LoTR - RoTK EE da, men den kjøper jeg til meg selv på bursdagen Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvor mange kubikk? 50? 125? 125 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jævli ålreit jul. Får 5000 av mamma. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hadde vært nok for meg om jeg bare fikk feire jul sammen med en kjæreste, av den gode sort. bare synd at jeg er så forbanna deprimert for tiden. hadde kanskje funnet nerver nok til å se etter en. men det absolutt verste er at jeg blir mer deppa jo mer jeg tenker på det Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 ***Ønsker meg krig og fred og sånn*** Seriøst så er det vel en Dreambox jeg vil ha mest, kanskje et nytt grafikk kort også til min pc med en liten ram brikke.. Beste blir vel til våren da jeg endelig starter på juss.. Feire jul med kjæresten er en absolutt det beste he he Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dreambox eier da! kan endre program vare og mye mer! jeg ønsker meg ehhh.........mmmm.... Ønsker meg ikke noe til jul....... :!: Får vel ønske meg penger Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvor mange kubikk? 50? 125? 125 Stemmer.. så en på skolen her om dagen. Har laga en liten ønskelisten, men har ikke lyst til å publisere den hit.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg hater julesanger, all den falske julegleden, å måtte tilbringe mer tid sammen med familien enn jeg vil, julesalg, julestress, juleprogrammer på TVen... Men julematen og det å få presanger er greit nok da. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg ønsker at hele familien kan være sammen til jul. At pappa kan stikke innom, selv om han er muslim, at bestemor og bestemor kommer selv om de er separert, at tante kommer selv om hun og mamma er uvenner... blæh, jeg vil bare at alle skal være venner. Også ønsker jeg meg alle materielle goder, seff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå