Acrid Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 et bilde sier mere enn 1000 ord: Sachs XTC Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg ønsker ikke noe materielt til jul, bare helgenskap, udødelighet og Hans Hellige Makt og Formål. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Egentlig, så ønsker jeg meg ingenting, faktisk. Jeg har det bra nok som det er fra før, og vil jeg da absolutt ha noe så får jeg vel spare penger nok til å kjøpe det. (Ikke for å spre misnøye og iritasjon, men er det ingen fler enn meg som irriterer seg over at Jula har starta NÅ??)... Edit: For å ikke gå offtopic; Hvis jeg måtte ønske meg noe -> Cd'er med/av: Bikini Kill, Jack off Jill, System of a Down, Gode gamle Iron Maiden, osb. Endret 16. oktober 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 /me ønsker seg: Nytt socket 754 hk Nytt minne til overklokking iPod Penger (X800 PRO ViVo eller XT PE, 1 raptor 74 GB, kabbis om jeg får det over, så kjøper vi det selv) Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Sachs XTC jepp hvis noen synes den er stygg så skal jeg komme persolig på døra deres å ta et lite alvorsord med dere alstå.. Hmm å ønske seg mortorsykkel til jul er vel ikke det smarteste klarer ikke å la den stå så.. ikke det at jeg for den da... Endret 16. oktober 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 et bilde sier mere enn 1000 ord: Hvor mange kubikk? 50? 125? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Er man desperat om man bare skriver at man øsnker seg kjæreste til jul? Syns ikke det jeg. Hva med dere? Jeg ønsker meg iværtfall det Ellers: Penger Kontorstol og bord 2 stk Headset, (til PC og iPod) evt. Høytalere Powerball EDIT: Glemte Powerball Endret 17. oktober 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 1. Penger 2. Vannkjøling 3. OCZ PC4400 EL Gold Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Glemte vannkjøling Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 En god DVD-film er mer enn nok. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har vært greit i år så kanskje jeg får noe fint Penger så jeg får jobbet mer med den nye PC'en min iPod Gavekort på datakjeden eller platekompaniet Ny TV Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ingenting, hater jula. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ingenting, hater jula. Man må se på det positive! Gaver! (og"ha det hyggelig med familien, osv.." som foreldrene mine sier... ) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ingenting, hater jula. Man må se på det positive! Gaver! (og"ha det hyggelig med familien, osv.." som foreldrene mine sier... ) Nja, men det er så stress, og får ikke julestemning lengre Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ingenting, hater jula. Man må se på det positive! Gaver! (og"ha det hyggelig med familien, osv.." som foreldrene mine sier... ) Nja, men det er så stress, og får ikke julestemning lengre Samme her.. Vell: Ønsker meg et nytt skjermkort. En iPOD ( Kan noen gi meg link til en informasjons side for ipod ( whatever ) eller "hjemmesiden" ( ) ) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Skjermkort, ja, men da er det bedre hvis foreldrene mine sier "du får så og så mye du kan bruke på å handle på en nettbutikk", eller bare få penger Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jul er rett og slett det beste i verden. Noensinne. Den herligste musikken, stemningen.. Det finnes ikke noe bedre enn å sitte på hytten etter en lang dag på ski med vennene sine og drikke kakao og høre på Josh Groban. Eller julemiddagen sammen med familien som man ikke ser nok.. Det er enda bedre hvis jeg får ha julen hos min far som jeg aldri ser, fordi han bor i USA. Og vi kan ikke glemme når hele familien er samlet om morgenen for å se på Snipp og Snapp. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Den herligste musikken, stemningen.. Synes du julesanger er "herlig" Det finnes ikke noe bedre enn å sitte på hytten etter en lang dag på ski med vennene sine og drikke kakao og høre på Josh Groban. Hater ski, hater snerk( som er en konsekvens av kakao), hater Josh Groban... Eller julemiddagen sammen med familien som man ikke ser nok.. Synes jeg ser dem litt for ofte, jeg... Og vi kan ikke glemme når hele familien er samlet om morgenen for å se på Snipp og Snapp. Hater å se på tv med familien og hater og se på snipp og snapp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå