[Atomic_Bomberman] Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ,14/10/2004 : 10:23] .....hater julen.... mas og pengefjas.... u sick twisted soul.... Jepp... sorry bout that....Ellers fint at dere andre liker det. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Eg ønsker: - LCD skjerm, 17" - Hardisk - Penger Stort meir kommer eg ikkje på, eg er ikkje så opphengt i julo. (Liker ikkje maten:P) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Er man desperat om man bare skriver at man øsnker seg kjæreste til jul? Syns ikke det jeg. Hva med dere? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Er man desperat om man bare skriver at man øsnker seg kjæreste til jul? Syns ikke det jeg. Hva med dere? Kanskje litt? Jeg er ikke så desperat. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) ● Helt nytt amd64 oppsett med 6800 gt ● At jeg var ferdig med vgs / elektro ● Ny 32" tv (sony trinitron) ● sony ericsson k700 ● +++++ ( blir vel mye klær osv) ● har ikke sagt penger vel ? å ja det vil jeg ha masse av.... Endret 15. oktober 2004 av hauer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ● Helt nytt amd64 oppsett med 6800 gt ● Ny 32" tv (sony trinitron) ● sony ericsson k700 Du har god smak. AMD64 = Har jeg. 32" Sony Trinitron = Har en 21" trinitron. SE k700 = Har lyst på P910. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Jula... Jeg vil ikke engang snakke om jula! Jo, forresten, jeg vil snakke om jula! Jula er en syk, syk idè det kapitalistiske samfunnet vi lever i har foret oss med gjennom morsmelka. Jula rett og slett syder av griskhet og annen faenskap. "Tenk om jeg ikke får det jeg ønsker meg!" -Spis dritt småen. Bli vandt til det. I livet får du ALDRI det du ønsker deg. I beste fall får du gammal dritt som andre har kasta fra seg eller ødelagt. Om 20 år, småen, hvor er du da? -I et fint hus med kone og barn, sier du? Neppe. Du sitter utslitt og hanglefull på en bedriten jobb som ingen andre ville ha. Du jobber nattskiftet fordi ingen andre orker å omgås deg ellers. Det nærmeste du kommer ei kone er heroinhora du daglig betaler 200 kroner for et lusent ligg med. Barna dine har du aldri sett. Enten fordi de døde pga all heroinen mora skøyt rett i øyet hver dag, eller fordi du alltid stikker av hvis damene havner på tjukken. Grunn til at du stikker av er fordi du lever av å stjele fra andre ansatte på de småstedene folk er dumme nok til å ansette en taper som deg, og fordi alle penga dine går med til heroinhora eller rødspriten du heller i deg hver kveld du jobber... Jula er en god tid. En tid for ettertanke, småen... Endret 15. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 *snip* "Always look on the bright side of life" *nynnepå* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 PSION: Hehe, for et tragisk liv.. Heldigvis er det ikke sånn det fungerer, takket være kapitalismen kan jeg utdanne meg, få fin jobb og tjene veldig ok med penger (som min far, farfar og oldefar har gjort før meg) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ønsker meg en tv.. er ikke så mye og ønske nå lengere når begynner og bli "gammel" Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 I livet får du ALDRI det du ønsker deg Går det ikke ann og få kjæresten man ønsker seg? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) I livet får du ALDRI det du ønsker deg Går det ikke ann og få kjæresten man ønsker seg? sorry småen! mulig du får deg dama du ønsker deg akkurat nå, men den *rette* finnes ikke, og om et par uker ønsker du deg ei ny dame. Mitt råd til deg er følgende: -Knekk henne et par, tre ganger. Også kvitter du deg med henne. Sexen blir bare kjedelig etter tre ganger. Det ekke verdt å lure seg sjøl på den måten. Holder du på henne lenger blir du fange i eget helvete. -Verden er full av damer som bare venter på å bli knekt. Benytt deg av den muligheten du, gutten min. Du ekke mann før du har spretta en håndfull "bikkjer" veit du. -Sett deg mål i livet! Rune Rudberg er et fin *delmål* Psion ut... Endret 15. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 I livet får du ALDRI det du ønsker deg Går det ikke ann og få kjæresten man ønsker seg? sorry småen! mulig du får deg dama du ønsker deg akkurat nå, men den *rette* finnes ikke, og om et par uker ønsker du deg ei ny dame. Mitt råd til deg er følgende: -Knekk henne et par, tre ganger. Også kvitter du deg med henne. Sexen blir bare kjedelig etter tre ganger. Det ekke verdt å lure seg sjøl på den måten. Holder du på henne lenger blir du fange i eget helvete. -Verden er full av damer som bare venter på å bli knekt. Benytt deg av den muligheten du, gutten min. Du ekke mann før du har spretta en håndfull "bikkjer" veit du. -Sett deg mål i livet! Rune Rudberg er et fin *delmål* Psion ut... He he.... lite å gjør på om dagen? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 I livet får du ALDRI det du ønsker deg Går det ikke ann og få kjæresten man ønsker seg? sorry småen! mulig du får deg dama du ønsker deg akkurat nå, men den *rette* finnes ikke, og om et par uker ønsker du deg ei ny dame. Mitt råd til deg er følgende: -Knekk henne et par, tre ganger. Også kvitter du deg med henne. Sexen blir bare kjedelig etter tre ganger. Det ekke verdt å lure seg sjøl på den måten. Holder du på henne lenger blir du fange i eget helvete. -Verden er full av damer som bare venter på å bli knekt. Benytt deg av den muligheten du, gutten min. Du ekke mann før du har spretta en håndfull "bikkjer" veit du. -Sett deg mål i livet! Rune Rudberg er et fin *delmål* Psion ut... Edru Psion? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har aldri vært mer edru i hele mitt liv Jeg har bare oppdaget meg selv Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Jula... Jeg vil ikke engang snakke om jula!Jo, forresten, jeg vil snakke om jula! Jula er en syk, syk idè det kapitalistiske samfunnet vi lever i har foret oss med gjennom morsmelka. Jula rett og slett syder av griskhet og annen faenskap. "Tenk om jeg ikke får det jeg ønsker meg!" -Spis dritt småen. Bli vandt til det. I livet får du ALDRI det du ønsker deg. I beste fall får du gammal dritt som andre har kasta fra seg eller ødelagt. Om 20 år, småen, hvor er du da? -I et fint hus med kone og barn, sier du? Neppe. Du sitter utslitt og hanglefull på en bedriten jobb som ingen andre ville ha. Du jobber nattskiftet fordi ingen andre orker å omgås deg ellers. Det nærmeste du kommer ei kone er heroinhora du daglig betaler 200 kroner for et lusent ligg med. Barna dine har du aldri sett. Enten fordi de døde pga all heroinen mora skøyt rett i øyet hver dag, eller fordi du alltid stikker av hvis damene havner på tjukken. Grunn til at du stikker av er fordi du lever av å stjele fra andre ansatte på de småstedene folk er dumme nok til å ansette en taper som deg, og fordi alle penga dine går med til heroinhora eller rødspriten du heller i deg hver kveld du jobber... Jula er en god tid. En tid for ettertanke, småen... GLedes dreper Lenke til kommentar
E.T Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Komplett Hjemmekino m/Projektor og lerret Utbyggelse av rommet så jeg får Plass til den Ultraportabel bærbar Valgerd Svarstad Haugland Som president Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Komplett Hjemmekino m/Projektor og lerretUtbyggelse av rommet så jeg får Plass til den Ultraportabel bærbar Valgerd Svarstad Haugland Som president Hvorfor henne som president, ho er jo den ekleste dama på hele stortinget.. ? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ønsker meg : 1.Ipod Mini 2.PHILIPS HQ7780 Barbermskin 3.Masse sko.... Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 et bilde sier mere enn 1000 ord: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå