Purify Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Alt på CD-lista mi som nå har 113 medlemmer. Gjerne en til LCD-skjerm. En sofa å ha under loftsenga jeg snart får. Og som fredrikb, verdensfred og en bag med penger. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 edit: og en sånn... Ei i klassen min kom med en slik en på skolen i dag. Jeg ønsker meg penger. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ønsker meg Ipod Kanskje en ny mobil, har fortsatt 3310 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Penger Ny mobil (igjen) Dama mi her i oslo, hele juleferien! iPod Mini to be continued Endret 13. oktober 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Penger, eller MP3 spiller og kabinettet Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hmmm... skal vi se... ønsker meg: Fiiin Dame ( Hanne:)haddejoværtalright! ) Golden Dragon- Ram fra Corsair.... Penger (type mange dollars!) Trim til moped (Honda Mt5 type-R!) En fin jul med skikkelig god julestemning (sånn som jeg hadde når jeg var drittunge) Tror ikke du får noe av det der av meg... Men kanskje jeg lager en dorull-nisse til deg!!! Ellers blir det vel "julegave"handling til oss selv på lørdag? Sverigetur for alle penga (skvulp skvulp smugle smugle) Julegaver til seg selv må man ha ja! Tror jeg med kjærlig hånd og mye omtanke skal pakke inn..... ei oppblåsbar ei til deg! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg ønsker meg: Penger. Ipod Ny seng. Klær. Bøker. tinge til å pynte opp rommet mitt. fortsettelse følger,kjenner jeg meg selv rett. Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg ønsker meg: -Softgun(elektrisk eller på gass) -Data deler(ser hvilken jeg trenger nye nermere jul) -Resten hvet jeg ikke enda. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Tja ønsker meg vel kanskje en liten mp3 spiller, ny hardware... ellers bryr jeg meg filla om gaver til jul, det var gøy da man var liten pjokk, i dag er det andre ting som gjelder (og nei, tenker ikke på bibelpisset), nemlig GOD MAT! Julepølser, medisterkaker, ribbe namnamnam! Slafse gnafle! Endret 13. oktober 2004 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
ratata Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 mykje god mat og øl... + verdsfred og ein bag pengar ^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 1. Å høre stemmen til eksen, som er i Tyskland. 2. Penger 3. Penger 4. Parfyme 5. Err.. penger? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Regner meg jeg får den syden turen sammen meg kompiser jeg har mast om lenge Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 MP3-spiller og filmer! Ønsker meg Full Metal Jacket, Lolita, Dr Strangelove, Ed Wood, Being John Malkovich, Reservoir Dogs, Kill Bill dobbelpakke, Shawshank Redemption special edition, Das Boot Directors Cut, 2001, Eternal Sunshine og Apocalypse Now (som jeg har lånt vekk til noen, men jeg husker ikke hvem) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 og å få ha med meg schæshten min på julaften Ble plutselig mye morsomere når man byttet plass på to av ordene Forøvrig ønsker jeg meg iPod, LCD-skjerm og ny harddisk. Noen snille sjeler der ute? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ble plutselig mye morsomere når man byttet plass på to av ordene Haha. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ønsker meg rasker internett Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) jeg vil ha: Ny skjerm, harddisk, GODT med pinnkjøtt og kålrabi stappe og Penger! Endret 13. oktober 2004 av Blax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå