CheGuevara Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei, i dag mottok jeg min palm Zire 31, men jeg greier ikke å laste over filer til den kan noen gi meg tips? Det fulgte med en USB kabel, men på programmet 'palmOne Quick Install' står det ikkno' om det! Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er det å legge filer over på minnekortet du mener? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) ja, men jeg har kun et 8mb kort, noen som vet hvor jeg kan kjøpe 64mb for under 400kr? merke: SD Endret 14. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 I Palm quick install skal det bare være å trekke filen over i vinduet til expansion card. Men vil på det sterkeste ambefale å kjøpe en minnekortleser eller dette programmet: Softick Card Export II . Programmet gjør at du kan bruke Palmen som en portabel hardisk/minneplugg. Minnekortet som er i Palmen vil dukke opp som en egen hardisk på PCen. Er dessuten mye raskere enn Palm sitt eget program. Jeg bruker Quick Install kun til å installere og Softick Card Export II til å flytte musikk og andre filer jeg vil ha med meg fra PCen til Palm'en. Komplett selger SD kort med 256 mb til under 400 kr. Hvis du ikke trenger akkurat 64 mb da...?? sjekk prisguiden til HW.no Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Tusen takk for hjelpen! det med minne kortet er bare at jeg trenger et minne kort og så har jeg nå 400 spenn så jeg trodde at 256 mb kostet meye mer, men tenkte egentlig bare på et minne kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå