Westling Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Det er en AMD cpu som er helt ny, men det var noen merker på den, og det så ut som om den hadde "svettet" rundt 5 av de små firkantede dingsene oppe på. Er det normalt at det er merker på en CPU som kommer rett fra webshoppen?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 det kan jo tenkes at webshoppen du handlet hos jukser, og sender deg en brukt/returnert CPU..hvilken webshop var det? det er problemet med AMD sine CPU'er, det er ennå ikke vanlig at de kommer i Box'ed forfatning (skulle de ikke selge dem slik da?), i motsetning til Intel. Da har man egentlig ikke noen garanti for at noen ikke har brukt den før...:sad: Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 ...dersom det ser ut som lim/lakk er alt sikkert OK.. riper og hakk derimot! Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Ser det slik ut, den til høyre: http://www.anandtech.com/cpu/showimage.htm...n/1.0G/cpus.jpg Alt OK da. Lenke til kommentar
Westling Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Vil helst ikke si hvilken webshop siden jeg kanskje tar feil. Det er den første cpu'n jeg har kjøpt noengang. Men det var to litt stygge merker på den (Duron 800). Er det generelt dårlig finish på overflaten på cpu'er? Og den "svettingen" jeg nevner; rundt selve kjernen er det 12 blanke "dingser", og det er rundt disse det ser litt "fuktig" ut. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Sjekk linken jeg gav over, helt normalt med slike "svette" merker som på bildet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 kan være et stoff for å beskytte d komponentene du snakker om,har sett at d er noe sont i en psu.Sikkert på grunn av varme. Kjetil Lenke til kommentar
Westling Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 21:16, Pluto skrev:Sjekk linken jeg gav over, helt normalt med slike "svette" merker som på bildet. Min ser ikke så syk ut! Mener du at den cpu'n på bilde er ok? Synes den ser en smule død & balsamert ut, jeg da. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Den til høyre er helt OK ja, min er også slik. Den til venstre har litt rester av kjølepasta. Ellers er de to CPUene helt perfekt :smile: Lenke til kommentar
Westling Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 21:24, Pluto skrev:Den til høyre er helt OK ja, min er også slik. Den til venstre har litt rester av kjølepasta. Ellers er de to CPUene helt perfekt :smile: upps, sorry Pluto, så bare det til venstre. Og når jeg fikk satt opp endel "Brightness" på skjermen min så ser jeg detaljene på bildet til høyere. Og da ser jeg det jeg kalte "svette" rundt disse punktene. Det skal med andre ord være slik. Takk for bildet. :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Jeg har en såååå stor kjøler på (WBK68) at jeg ikke ser om CPUen min svetter eller ikke. Og jeg klarer dessverre ikke, uansett hvor mye jeg prøver, å bry meg om det heller. Jeg har ikke hørt om så mange som trenger lensepumpe i boksen, og siden de aller fleste AMD CPUer ser slik ut er jeg beroliget. Vær det dere også! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå