Gå til innhold

Whitebox 1557 laptop erfaringer?

Anbefalte innlegg

Karroseriet er ikke laget av metall, det er plast hele veien gjennom. Det er bare metallic lakk.

Har hatt denne maskinen i 2 mnd, og den går som ei klokke. Ingen døde piksler, finner trådløsnett med godt signal både hjemme og på skolen, og ingen blåskjermer av noe slag. Batterilevetiden er ok, tror den stod på i 4 timer en gang.

Grafikkortet er integrert, så spilling er vel bare å glemme (har ikke prøvd). Og den har hverken tv-ut eller digital ut

Maskinen er helt ok byggemessig, hverken spesielt solid eller spesielt skranglete. Det mest positive er skjerm en med 1400x1050 oppløsning, det var hovedgrunnen til at jeg kjøpte den.

Kort oppsummert, en ganske kjedelig maskin som fungerer veldig bra til mitt bruk: Office/latex, simueringsprogrammer for elektronikk, litt programmering, musikk og surfing.

Skulle jeg valgt nå hadde det sikkert blitt en iBook med 12", men det er en helt annen sak. :p

Er du NTNU-student får du kjøpt den gjennom skolen. Studenttilbud på Tecra A2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ibook 12" høres ikke dumt ut. Nå har vist apple lansert en ny Ibook denne uken. Takk for tipset.

disse billig pcene 1557 fra aopen er nok laged med de billigste komponentene opå markedet sånn at de skal se fete ut på papiret. men om de varer lenge er uvist.

Alternativt til ibooken: http://usa.asus.com/bayarea/s5n.htm too bad they dont sel it in europe :no:

skal bruke helgen til å vurdere hva jeg skal gjøre.

ill get back to ya`ll

Endret av artificial
Lenke til kommentar

Skal man virkelig ha kvalitet så må man nok betale en del mer!

Men når det er sagt så er det utrolig mange som har 1557, og jeg kjenner en del personlig. Ingen av de jeg kjenner har klaga over at den er plastikk, eller ustabilitet eller noe som helst egentlig. Så jeg synes det er en flott maskin til den prisen der. Veldig fornøyd selv :)

Synes ikke du skal gi opp maskinen på grunn av at whitebox satt inn dårlig ram. Hvis du får tilbake en maskin som fortsatt har problemer så kan jeg forstå at du blir lei da. Men jeg ville aldri bestilt fra whitebox uansett om de hadde halvert prisen på maskinen, for jeg klarer ikke å stole på dem. Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar

08.00 idag kom pcen på døra med postens hjemme levering. etter litt over 3 ukers venting er maskinen endlig i hus. og alt fungerer forløbig som d skal.

whitebox er ikke så værst igrunn hvis du har litt tolmodighet. Men hadde nook foretrukket en annen levrandør hvis ikke whitebox var ene og alene om å levere denne modellen . MEd svart design.

Ai signing out

Endret av artificial
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...